kevin93w

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

HTC One

Hey forumgangers,
 
Mijn abonnement bij T-Mobile is zojuist afgelopen en na twee jaar met een HTC Desire HD ben ik erg te spreken over het merk en kan het ook niet anders dan dat ik graag met hun nieuwe paradepaardje, de HTC One, aan de slag wil gaan! Het toestel is al bestelbaar, waarmee je 'm op dag van release (15 maart) binnen hebt, op de site van T-Mobile, maar omdat ik een Friends & Family code heb wil ik graag overstappen naar Vodafone en hem bij jullie afsluiten.
 
Ik denk dat er naast mijzelf nog andere mensen zijn die interesse zouden hebben om het toestel bij jullie af te nemen, dus vandaar dat ik maar even een topic aanmaak. Wanneer is de HTC One bij jullie bestelbaar? Wat zijn de prijzen in combinatie met jullie abonnementen? Wordt het toestel ook via Friends & Family aangeboden en zo ja, per wanneer?
 
Gegroet.
27 Reacties 27
Ed

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij Coolblue een One gespot voor 39 euro bij een abonement van 38 euro per maand.
Ik ben inmiddels helemaal klaar met Vodafone, wat een waardeloze service!

Als aanbieding voor verlenging van mijn abonement kreeg ik: een Samsung Galaxy III aangeboden voor het luttele bedrag van 65 euro per maand EX BTW!!!
En dan durven ze nog in de kop van de aanbieding te zetten dat ik dan een hoge korting op de aanschaf van het toestel heb gehad omdat ik een trouwe klant ben? Denken jullie bij Vodafone werkelijk dat we allemaal achterlijk zijn???

Ik voel me zwaar bedonderd door dit bedrijf waar ik al jaren klant ben.
Bij de eerste gelegenheid zeg ik mijn abonement op en ga naar de concurentie waar ik voor een redelijk bedrag WEL de telefoon van mijn keuze krijg.

Kwaad.
Mr_Chillern

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het lange wachten komt ten eind, hij is inmiddels te pre-orderen op de site van Vodafone 😉

Maargoed, gister net overgestapt naar Hi..
Silvan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik zie het inderdaad. HTC One + Red (1GB data) voor 59 euro per maand.
 
Hi: HTC One (toestellease) + Hi Messaging XL (2GB data +studentenkorting) voor 45 euro per maand.
 
Ik heb mn keuze wel gemaakt denk ik zoVrolijke kat
Wackid

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is dan toch wel weer grappig om te zien dat twee dagen na de introductie van de S4 deze wel direct te pre orderen is.
Terwijl ze bij Vodafone niet eens weten wat een HTC One is/was.
Voor mij is het duidelijk........ Samsung heeft een grote vinger in de pap bij Vodafone....
Tele2 krijgt van mij de kans.... Vodafone heeft mijn sympathie verloren....
kevin93w
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Wackid, had het zelf ook al gezien en zat enorm te twijfelen wat ik daar nou van moest vinden en of het echt toegevoegde waarde zou hebben om dat hier ook nog even bij te zetten. Maar nu je er toch al over begonnen bent: Vind het inderdaad heel raar dat de Galaxy S4, een telefoon die later op de markt gebracht gaat worden dan de HTC One, wel al gelijk te pre-orderen is via de website terwijl van de One pas geleden (ca. drie weken tot een maand na de aankondiging) slechts een productpagina is aangemaakt. Wat is hier de reden van Vodafone? Hoe is het mogelijk dat als we contact opnemen met de klantenservice dat ze de One niet eens kennen en met allerlei oudere toestellen op de proppen komen. Ik begrijp dat de naam One licht verwarrend kan zijn, maar als klantenservice van één van de grootste telefoonproviders van Nederland moet je dat verschil toch kunnen maken?
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde mijn abonnement verlengen met een HTC one. De jongedame vroeg me vervolgens of ik een One X bedoelde...
 
Ik ben erg benieuwd Of er deze week nog verandering komt in de starre houding van de vodafone klantenservice, anders stap ik over naar KPN. Nooit verwacht dat ik daar ooit nog zou terugkeren!
kevin93w
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er wordt inmiddels in de wandelgangen genoemd dat de eerste toestellen vanaf 4 a 5 april geleverd gaan worden en dat de HTC One midden april breed beschikbaar zou moeten zijn in Nederland. Bron: Facebook van HTC en meerdere aanbieders van de HTC One.
kevin93w
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels is de leverdatum van de HTC One wederom verschoven, dit keer naar 16 april. Hopelijk voor de laatste keer...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic