nynkeee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One x schade

Hallo,

geen idee of ik op dit forum ermee terecht kan, maar gister is mijn HTC One X vanuit de zak van m'n blazer in de wc gevallen, heb hem er direct weer uitgehaald en hem toen onder de droger gehouden (dom) en het meeste water eraf gehaald, toen in de auto bij iets warms gehouden en uit het opladerdingentje het water geblazen, pas anderhalf uur later heb ik hem in rijst gelegd, met bellen hoorde je alleen geruis en heb hem ook nog aangehad, toen knipperde het scherm enzo. Pas later helemaal uitgedaan.

Nu was mijn vraag of ik hem ook op een of andere manier open kan krijgen, en zo ja hoe? Want op elk forum word aangeraden je telefoon helemaal uit elkaar te halen, en dit wil niet dus ben bang dat die het niet meer gaat doen .

Met vriendelijke groet.
3 Reacties 3
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
En dat is het nadeel van de HTC one x, je ken deze niet openmaken,  aangezien dit gebruikerschade is kan je hem aanbieden ter reperatie, echter gelden de kosten voor jou. tenzij je er een verzekering op heb afgesloten
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nynkeee,

Dat klinkt niet goed. Ik adviseer je om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Laat mijn collega's het toestel bekijken. Zij zullen dan bepalen wat er aan de hand is en eventueel naar ter reparatie aanbieden. Ik vraag je met klem om het toestel niet zelf open te maken om verder problemen te voorkomen.
Laat me even weten als je in de Vodafone winkel bent geweest 🙂 en succes natuurlijk.

nynkeee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hem in de rijst laten drogen en hij doet het wonderbaarlijk genoeg weer helemaal zoals het hoort!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic