FWilke

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

HTC One verliest data connectie

Goedendag,
 
2 weken geleden viel mijn dataverbinding op mijn HTC one weg. Bij de instellingen gekeken, en daar bleef de data verbinding hangen op 'inschakelen'. Bij een Vodafone winkel geweest, zelfde SIM in een ander toestel : een dataverbinding ! Weer terug in de HTC One : helemaal niets???
Toch voor de zekerheid een SIM wissel uit laten voeren, data verbinding OK. Weer helemaal happy de winkel uitgelopen.
Nu zijn we 2 weken verder, en wederom geen dataverbinding meer. De oude SIM er even ingeplaatst, opnieuw aan laten melden op Vodafone, en toen had ik weer een dataverbinding voor 2 uur. Nu helemaal niets meer, en het trucje met even een andere SIM werkt ook niet meer.
 
Iemand een soortgelijke ervaring of een oplossing?
4 Reacties 4
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
zorg dat je een sim krijgt waarvan het serienummer met 4 begint, niet met een 7
FWilke
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
SIM's beginnen nu al met een 8. Die zijn ook ingericht voor LTE.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Het eerste cijfer is volgens mij de fabrikant van de sim.

Ik zou ook zo een twee drie niet weten wat het probleem is, het is geen bekend probleem met de One. Ik had laatst een nieuwe tablet gekocht, in de oude geen problemen met data, in de nieuwe met geen mogelijkheid hoewel er wel een verbinding was. Uiteindelijk bleek het een fout bij mijn instellingen bij Vodafone zelf en kennelijk konden ze het niet zien in het ene programma maar wel een ander programma. Anyway daarna wel gewoon verbinding...
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik heb ook te gesproken en mijn problemen, eigenlijk dezelfde als de jouwe zijn terug op mijn Nexus 7 2013 LTE....


Ik weet ook even niet waar het aan ligt, Vodafone , de qualcomm radio die we allebei gemeen hebben, Android of de router (asus rt-66ac).....

met mijn ons overigens geen problemen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic