BartC92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One synchronisatie probleem waardoor internet niet werkt

Ik heb sinds vorige week een HTC One. Het werd tijd voor een nieuw abonnement en omdat ik 2 jaar lang tevreden eigenaar was van de HTC Desire S besloot ik wederom voor HTC te kiezen. Echter de laatste 3 maanden dat ik mijn HTC Desire S gebruikte kreeg ik problemen met mijn internet. Mijn verbinding (zelfs als ik op wifi zat) viel continu weg vanwege een 'synchronisatie fout met HTC ActiveSync'. Ik had alles geprobeerd: account opnieuw instellen, het computer programma te installeren en het daarmee te synchroniseren, account verwijderen etc. Niets hielp.

Nu heb ik dus net een weekje de HTC One en nu heb ik precies hetzelfde probleem. Maar nu ook voor mijn google en hotmail account. Als ik ze opnieuw instel kan ik misschien weer een dagje met internet, maar dat is voor mij niet goed genoeg. Ik wil een toestel waarmee ik zonder problemen altijd bereikbaar ben.

Ik heb daarnaast ook al contact opgenomen met de HTC helpdesk maar zij zijn niet bekend met dit probleem en zeggen dat ik 'mijn telefoon maar gewoon moet gaan inruilen voor een nieuwe'. Ik betwijfel dat dit de oplossing is, gezien mijn vorige HTC telefoon met hetzelfde probleem kampte.

Mvg,
Bart
1 Reactie 1
yamahafz8

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Beste Bart. Htc active Sync hoef je niet te gebruiken. Zet je nummers gewoon in je google account foto's even op de computer zetten. Reset je telefoon daarna even dat je zeker weet dat alles verwijderd is Daarna via je telefoon dus niet je computer gebruiken om je accounts weer in te stellen. Active sync nergens voor nodig. Groetjes richard
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic