Satsuki

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One m8 Internet doet het niet meer.

Goedenavond, ik zal gelijk mijn probleem vermelden.

Een paar dagen geleden(3-5) stopte mijn internet opeens met werken. Er staat "Disconnected because service is unavailable" ik heb de APN instellingen handmatig ingevoerd, mijn telefoon gereset(aan en uit gemaakt) maar hij doet het nog steeds niet en ik heb hem echt nodig voor als ik op straat ben. ik heb nog ongeveer 3,4gb in mijn bundel over dus dat zal het probleem ook niet zijn, weten jullie misschien wat er aan de hand is? Hoop hier gauw antwoord op te krijgen, alvast bedankt.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik zie dat je de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl/web hebt gecontroleerd.
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G)

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een vodafone winkel.

Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.
Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Satsuki,

Vervelend dat je internet niet meer werkte. Ik ben benieuwd of het met de tips Steven- van opgelost is. Laat je ons wat weten?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic