TheReavyn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

HTC One (m7) dead zone touchscreen

Hallo,

Vanmorgen probeerde ik op mijn toestel de statusbalk uit te schuiven, dit gebeurde echter niet zoals ik normaal gewend ben. De balk sprong telkens terug, na een beetje klooien lukte het toch. Het viel me daarna meteen op dat in een bepaald gebied het scherm niet reageerde op aanraking. Na notities opgestart te hebben en wat getekend te hebben, kwam ik er al snel achter dat er "dode zones" in mijn scherm zaten. Later nogmaals gestest met een app, en deze gaf hetzelfde aan.

Heb imiddels al een hardreset uitgevoerd, zonder enig resultaat.

Valt mijn toetsel nog onder de garantie? Ik heb het toestel gekregen bij het afsluiten van een vodafone RED abonnement in 2013. Helaas heb ik geen verzekering.

Hieronder een link naar de afbeelding van de app waarmee ik mijn scherm gestest heb.
http://nl.tinypic.com/r/11186cp/8

Mvg,

Martin P


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TheReavyn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is opgelost, display is vervangen! Geweldig snelle service en alles viel onder de garantie!

Bedankt Vodafone!

Mvg,

Martin P

Bekijk in context

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @TheReavyn
Vevelend dat je toestel niet meer optimaal functioneert. Een reparateur zal moeten bepalen of de schade voortkomt uit een issue dat gedekt is door de garantie. Zo op afstand is dat niet in te schatten.
Ik stuur je even de mogelijkheden om je toestel ter reparatie aan te bieden.
Hopelijk is het rap verholpen.

Gr. Per
TheReavyn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is opgelost, display is vervangen! Geweldig snelle service en alles viel onder de garantie!

Bedankt Vodafone!

Mvg,

Martin P
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic