prdoeser

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

[HTC One X] probleem Wi-Fi Setup Vodafone

Waarom krijg ik deze melding elk uur:
http://remoteoutpost.nl/vodafone.jpg

De eerste paar keer netjes wifi uitgezet, en dan inderdaad 2 minuten later melding dat hij verbonden is met vodafone.
Echter, uurtje later komt ie er opnieuw weer mee.

Uiteraard denkt vodafone dat wij de vodafone apps graag willen hebben, dus ik heb helaas geen mogelijkheid om deze te kunnen verwijderen.

Echter, zoals u wellicht begrijpt, wordt ik echt dood- maar dan ook doodziek van bovengenomede melding.
Ik heb het toestel nu twee dagen, en deze melding is nu toch zeker 35x voorbijgekomen.

De app is zelfs zo brutaal en geforceert, dat hij bestaande applicaties pauzeert, en het geluid hiervan uitzet, om vervolgens die melding weer in your face te gooien.

Op settings klikken werkt ook al niet, want je zou verwachten dat hier opties zitten om domweg niet meer te verbinden met vodafone, maar als je op settings drukt kom je bij de instellingen van android om je wifi uit te zetten.

Overigens heeft dit verder niets met de sim te maken volgens mij, het is puur internet/vodafoneapp gerelateerd.

Beste Vodafone, ik vind het niet erg dat het toestel besmeurt is met vodafone apps die je niet kan verwijderen/nooit gebruikt. Echter moet dit naar mijn mening niet de gebruikerservaring verpesten, wat het nu wel doet.

Graag advies hoe ik deze melding PERMANENT van mijn HTC toestel kan krijgen?


20 Reacties 20
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, ouder topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic