Petra78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[HTC One X] geluid werkt niet meer

Nadat ik de koptelefoon verwijderd heb na het gebruik van de HTC muziek app doet het geluid het niet meer. EEn herstart helpt niet, mijn geluidsprofiel staat op normaal en het geluid wat via instellingen aan te passen is staat voor alles op maximaal. Nog steeds komt er geen geluid uit, iemand een idee waar aan de praat krijg?
5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Petra,

Wat vervelend, geen geluid 😞 ik heb niet het idee dat er een instelling is mbt geluid. Hiervan zet je het volume hoger en that's it.

Wat ik wel weet is dat de volumeknop voor je belvolume en voor je 'muziekvolume' is om het maar zo te omschrijven.

Je kunt eens proberen de muziek te starten en vervolgens het volume te verhogen. Kans bestaat dat het muziekvolume gedempt is geweest.

Laat je ons weten of het gelukt is, of hoe je het opgelost hebt?
Koko63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb hetzelfde gehad met mijn HTC Sensation na reparatie batterijduur. Ik zag boven in de taakbalk het koptelefoonlogootje niet meer en ik had ook geen geluid meer van de muziekapp. Er scheen een onderdeel vervangen moeten worden. Mij te herinneren een Rigid Flex Board. Met eigen ogen gezien en oren gehoord dat ter plaatse in de winkel het euvel verholpen was. Maar na de volgende dag m n oortje in the jack gedaan te hebben: geen logo en geen geluid. Dit is een tijd zo  doorgegaan; onderdeel vervangen en thuis steeds hetzelfde euvel ondervonden. Na verloop van tijd heeft Vodafone besloten mij een nieuwe toestel (SWAP toesetl) te laten kiezen. En heel toevallig heb ik de HTC ONE X gekozen welke ik naar hoop vanaf morgen kan komen afhalen.......
aartjan65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier het zelfde probleem geen geluid, dus ook geen beltoon, hoor niemand praten, geen muziek en geen wekker meer.
Alleen als ik de headset gebruik hoor ik iets.
Baal er goed van toestel is nu 3 maanden in mijn bezit.
Zal wel weer een reparatie worden of weet iemand de oplossing.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
De luidspreker zit in de omhuizing en moet contact maken met 2 veertjes op het moederbord, ik kan me voorstellen dat als er veel kracht op de veertjes heeft gestaan ze verbuigen en geen contact meer maken (een soort gelijk probleem als het WiFi probleem dat sommige One x'en hebben)
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Petra78 en aartjan65 - vervelend zeg! Wanneer jullie zeker zijn dat het niet een instelling is, dan lijkt helaas reparatie de enige oplossing. Voor toestellen die via Vodafone gekocht zijn geldt dat je ze via een Vodafone winkel ter reparatie kunt aanbieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic