Milan95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One X, een aantal problemen

Beste,

Ik som even wat problemen op die ik met mijn HTC One X heb.

- Een strook touchscreen werkt niet meer.
- Een tijdje terug melde de telefoon dat hij in vliegtuigmodus stond en als ik vliegtuigmodus wilde uitschakelen bleef hij op "bezig met uitschakelen hangen." Hierdoor was ik niet mobiel bereikbaar. Hiermee ben ik naar de winkel gegaan en zij hebben dit opgelost. Het probleem van het strook touchscreen wat niet meer werkte hebben ze daarentegen niet opgelost.
- Tijdens het kijken van een filmpje stopte de speaker met werken. Nu geeft de mobiel geen geluid meer ookal heb je hem volledig aan staan.
- Tot slot, hij geeft nu aan dat er geen SIM-kaart in de telefoon zit terwijl er gewoon in SIM-kaart in zit. Mijn SIM-kaart werkt ook niet meer in andere telefoons, betekend dit een kapotte SIM-kaart?

Wat kan ik het beste doen? Alles laten repareren en zo de waarschijnlijk extreem hoge reparatiekosten voor lief nemen? Een nieuwe telefoon kopen? Ik zou graag advies willen hebben!
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Milan95,

Erg lastig dat je zoveel problemen met deze telefoon hebt! Om na te gaan of er iets mis is met de software kun je het beste de fabrieksinstellingen terugzetten. Heb je dit al getest? Vergeet niet om eerst een back-up te maken.

Wanneer de fabrieksinstellingen terugzetten de problemen niet oplossen kun je het beste je telefoon te reparatie aanbieden. Je hebt twee jaar fabrieksgarantie. Kijk voor meer informatie in dit topic.

Welllicht dat het terugzetten van de fabrieksinstellingen ook de melding over de simkaart oplost. Mocht dit niet zo zijn dan kan het aan je telefoon of aan je simkaart liggen. Je kunt dit testen door je simkaart in een andere telefoon te proberen.
Milan95
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Marc,

Dank voor de snelle reactie! Ik zal het proberen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Milan95,

Graag gedaan! Ik hoop dat het hiermee is opgelost of dat er in ieder geval een gedeelte mee wordt opgelost.

Als je wil kun je natuurlijk het resultaat hiervan posten in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic