Floris

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One X Wifi probleem nieuwe stijl?

Hallo,

Zoals velen heb ik een probleem met de Wifi van mijn HTC One X (nov 2012). Alleen mijn indicator geeft gewoon een sterk signaal aan (alle streepjes). Ook het drukken rechtsboven levert niks op. Heeft iemand een idee waar het probleem zit?


6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Floris

Vervelend zeg! Heb je je toestel al eens naar fabrieksinstellingen terug gezet? Misschien zit er iets niet helemaal lekker met de software op het toestel. Als je dit doet maak dan wel een back-up, zodat je je gegevens niet kwijt raakt. Als dit niet werkt zou ik er toch even mee langs de winkel gaan.
Whitneyy--

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vriend heeft al maanden last van hetzelfde probleem.
Lansgeweest in de shop en omdat de telefoon een krasje gehad dat men typeerde als 'valschade' zou de telefoon wel opgestuurd kunnen worden maar kwamen alle kosten op zijn rekening.. terwijl de telefoon deze problemen al veel eerder vertoonde. Terug zetten naar fabrieksinstellingen heeft tot dus ver ook nog niet geholpen..

nog andere tips? het kost momenteel namelijk enorm veel data verbruik terwijl hij al een bundel van 3 a 4 G heeft.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Whitneyy--,

Welkom op het Forum!

Welke melding krijg je precies? Heb je al geprobeerd om het wifi-netwerk handmatig in te stellen? Kies dan voor het handmatig toevoegen en vul de SSID beveiliging en wachtwoord handmatig in.
Whitneyy--

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo @Marc- ,

Ja, (nieuwe) netwerken stelt hij altijd handmatig in.
Erg vreemd, ik zit vaak met mijn Sony Xperia Z naast zijn HTC, op dat moment heb ik wel wifi verbinding, maar hij niet.

Met vriendelijke groet,

Whitney
Whitneyy--

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Marc- ,

er verschijnt trouwens geen melding..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Whitneyy--,

Dat is inderdaad lastig. Heeft deze telefoon dit alleen op één wifi-netwerk of ook bij andere netwerken? In het laatste geval kan nog nagekeken worden of er een nieuwe softwareversie van de telefoon beschikbaar is, anders zal reparatie nog de enige optie zijn.

Wanneer het alleen op één wifi-netwerk voorkomt kan een reset (factory reset) van het betreffende router/modem nog helpen. Vergeet niet om eerst belangrijke instellingen op te slaan. Soms is er zelfs nog een softwareupdate (firmwareupdate) mogelijk van de router/modem.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic