lucianleviathan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One X Update niet naar 4.2.2

Update: door

Hallo allemaal,
 
Als ik de volgende stappen volg: Instellingen > info over toestel > software update > nu controleren,
Geeft de telefoon netjes aan dat er een nieuwe update beschikbaar is. Deze heb ik dan ook gewoon gedownload.
 
Na het lange wachten op de installatie zag ik tot mijn verbazing dat er helemaal niks veranderd was.
dus toch maar even de firmware versie gechecked...
Was dus blijkbaar niet geupdate.
 
na het nog een aantal keer te hebben geprobeerd gebeurde er nog steeds niks.
Ik heb de telefoon van energie zuinige modus af gehaald, quick boot uitgeschakeld maar nogsteeds niks.
 
Wel blijft de telefoon meldingen geven over een beschikbare update (4.2.2 met sense 5).
Weet iemand of dit kan worden opgelost?
Hallo allemaal,
 
Als ik de volgende stappen volg: Instellingen > info over toestel > software update > nu controleren,
Geeft de telefoon netjes aan dat er een nieuwe update beschikbaar is. Deze heb ik dan ook gewoon gedownload.
 
Na het lange wachten op de installatie zag ik tot mijn verbazing dat er helemaal niks veranderd was.
dus toch maar even de firmware versie gechecked...
Was dus blijkbaar niet geupdate.
 
na het nog een aantal keer te hebben geprobeerd gebeurde er nog steeds niks.
Ik heb de telefoon van energie zuinige modus af gehaald, quick boot uitgeschakeld maar nogsteeds niks.
 
Wel blijft de telefoon meldingen geven over een beschikbare update (4.2.2 met sense 5).
Weet iemand of dit kan worden opgelost?
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé lucianlaviathan,

Onhandig zeg! Kan me voorstellen dat je de update graag wilt hebben! Krijg je het ook niet voor elkaar als je het toestel via de computer update, door deze hieraan te koppelen?
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
HTC android toestellen worden NOOIT via een pc geüpdate.

@lucian, heb je geroot/custom recovery/kernel oid dan gaat het niet werken
lucianleviathan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het toestel is geheel stock,
Nooit geroot etc.

ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
en het toestel herstart wel en dan zie je een androidfiguurtje met een voortgang als je de update selecteert?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic