mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

HTC One X Jelly Bean

Eindelijk is het zover, Jelly Bean (Android 4.1) komt naar de One X:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/13129023/__Update_HTC_One_X_op_komst__.html
 
Laten we in dit topic weer lekker ouderwets (:D) "discussiëren" over de uitrol naar Nederland, en natuurlijk nog belangrijk hoe snel Vodafone het deze keer kan/ gaat uitrollen.
168 Reacties 168
KeesKloost

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nu ook!
Michael_H73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update is gearriveerd. Nu aan het downen.
Aricci

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok nu heb ik ook een update gekregen. 1.25MB. Dit is alleen voor bottery fix of ook gelijk een je;lly bean uodate? nee toch?
Aricci

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
na de kleine update nu de jelly bean aan t downen!
KeesKloost

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukt!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Klopt, achter die battery fix zou direct een andere update moeten komen naar Jelly bean
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hey Stevie,
 
Ik moet eerlijk toegeven dat het met deze update iig niet zolang heeft geduurt als de laatste keer.Dat valt me echt mee.Nu hopen dat de laatste update die nog komt na deze net zo vllot gaat als deze.Al zullen we wel weer wat later zijn als unbranded maar dit keer valt de wacht tijd erg mee ook al waren andere providers wat sneller maar goed dat is een kleinigheid.IIG is de update er nog voor de kerst en het nieuwe jaar iets wat ik zelf echt niet had verwacht na de ervaringen met de vorige updates.Dus iig voor deze update heeft men redelijk zijn best gedaan;)
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
De kleine update is de voorbereiding op de grotere update heeft niets met een battery update te maken:DIs alleen een voorbereidende update om de grote te kunnen instaleren als het een battery update was had deze gelijk in de grote update gekunt:D
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
hoelang duurt het voor die 2e update geinstaleert is heb nu die afbeelding met die groene pijltjes in beeld,maar die afbeelding staat er al eventjes.Benieuwd hoe lang dat duurt update van 4.0 stond er zo op en deze update lijkt in mijn ogen wel heel erg lang te duren voor hij geinstaleerd is die afbeelding heb ik nu al zeker 10 min in beeld?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
vannelle schreef:
hoelang duurt het voor die 2e update geinstaleert is heb nu die afbeelding met die groene pijltjes in beeld,maar die afbeelding staat er al eventjes.Benieuwd hoe lang dat duurt update van 4.0 stond er zo op en deze update lijkt in mijn ogen wel heel erg lang te duren voor hij geinstaleerd is die afbeelding heb ik nu al zeker 10 min in beeld?
Het zou normaal gesproken niet langer dan een half uur moeten duren. Nog even geduld dus 🙂
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
vannelle schreef:
Hey Stevie,

Ik moet eerlijk toegeven dat het met deze update iig niet zolang heeft geduurt als de laatste keer.Dat valt me echt mee.Nu hopen dat de laatste update die nog komt na deze net zo vllot gaat als deze.Al zullen we wel weer wat later zijn als unbranded maar dit keer valt de wacht tijd erg mee ook al waren andere providers wat sneller maar goed dat is een kleinigheid.IIG is de update er nog voor de kerst en het nieuwe jaar iets wat ik zelf echt niet had verwacht na de ervaringen met de vorige updates.Dus iig voor deze update heeft men redelijk zijn best gedaan;)
We hebben zeker ons best gedaan om de update zo snel mogelijk uit te rollen. Er zaten nu geloof ik maximaal 2 weken tussen toch?
Dat is nog te overbruggen....
Er zal altijd enig tijdsverschil zitten tussen de branded en unbranded versie, geheel simultaan zal echt moeilijk worden.

Ik ben wel benieuwd wat jullie van de update vinden. Of je echt verschil merkt en waarin? Of zaken verbeterd zijn, of je vindt dat zaken minder goed zijn etc.
Laat het me weten! Ik kan namelijk zelf enkel oordelen over Jelly Bean voor de Samsung Galaxy S3, dus ben benieuwd of er verschillen zijn in de ervaringen met HTC.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zo alles klaar wekrt tot nu toe prima.kijken of de batterij het ook wat langer volhoud nu 😉
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hij lijkt iig iets sneller en vlotter te reageren apps reageren wat vlotter met openen en de rest is nog ff afwachten zie alleen een nfc afbeelding boven in beeld naast de andere ontvangst wiged 2 dezelfde een die van je wifi en dezelfde ernaast met nfc geen idee wat dat inhoud.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dat hij sneller reageert klopt, dit komt door Project Butter, dit is een project om alles vloeiender te maken, ook heeft sinds kort android/google een soort van Vsync ingebouwd nu
StefanZ

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nu ook de update binnen, en ben hem aan het installeren.
Het duurt nu wel erg lang.
Heb nu al een 10 minuten de groene pijlen in beeld.
De vorige update duurde een stuk korter, of heb ik een probleem ??
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
StefanZ schreef:
Heb nu ook de update binnen, en ben hem aan het installeren.
Het duurt nu wel erg lang.
Heb nu al een 10 minuten de groene pijlen in beeld.
De vorige update duurde een stuk korter, of heb ik een probleem ??
Hey StefanZ

Zie dit bericht voor de antwoord op je vraag.


StefanZ

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is nu al een uur bezig met updaten...nog steeds de groene pijltjes.
Kan ik de update afbreken of zo, want dit gaat niet goed...
Na de power knop in gedrukt te hebben, word het scherm even zwart, maar komt dan weer op met die groene pijltjes.
Verder gebeurt er niets.
HELP !!!
 
 
Aaaahh...heb hem van z'n voeding afgehaald, en nu gaat hij verder.
Mag er wel eens bijvermeld worden, dat ie van de voeding af moet...
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Alles lijkt soepeler te verlopen en dingen zien er niets iets beter uit (blauw thema ipv groen) en zijn wat nieuwe functies die in het oog springen mn in de gallerij app, de energie spaarfunctie en media link hd en een nieuwe optie voor beats audio in het menu MAAR niet alles is koek en ei want ik moest 2x maal updaten, ik kreeg eerst de kleine update binnen, daarna de grote update maar deze sloeg niet aan ipv daarvan is alles gewist van mijn telefoon (de hele sd kaart  zelfs!) en bleef de versie op 2.17.161.27, daarna kreeg ik weer de kleine update en daarna de grote update naar jellybean. Ikzelf vermoed dat die factory reset kwam doordat ik alle vodafone apps had uitgeschakeld en zo mogelijk verwijderd. [sarcasme]Dus mooi getest door Vodafone[/sarcasme]. Voor mij an sich niet echt een probleem want ik heb alles in de "cloud" staan en ga binnenkort weer een custom rom installeren waarvoor ik sowieso moet factory resetten maar ik kan me voorstellen dat gewone gebruikers hier minder blij mee zijn....
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hi StefanZ,

Ik hoop voor je dat het uiteindelijk gelukt is. 😄

Goede tip: haal tijdens updaten het toestel van de voeding af.


Toaby

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier is de update nu ook aan het downloaden. Moet inderdaad zeggen dat het niet zo lang duurde als de vorige keer, dat is al een hele verbetering. Al ben ik nog steeds geen voorstander van branded ROM's vanwege de redenen die hier al vaak genoemd zijn, maar dat is een andere discussie.
 
Ik zal mijn bevindingen over de update hier posten. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic