mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

HTC One X Jelly Bean

Eindelijk is het zover, Jelly Bean (Android 4.1) komt naar de One X:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/13129023/__Update_HTC_One_X_op_komst__.html
 
Laten we in dit topic weer lekker ouderwets (:D) "discussiëren" over de uitrol naar Nederland, en natuurlijk nog belangrijk hoe snel Vodafone het deze keer kan/ gaat uitrollen.
168 Reacties 168
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad...zal hopelijk niet weeeeer zo'n lang verhaal gaan worden
Wat een ellende was hetv met de laatste update!!!!
mickey32
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Haha, inderdaad. Een voordeel, Vodafone weet na dit topic dat jelly bean eraan komt ;p. Ze zijn nu vast al druk aan het testen om de software "buttery smooth" te laten lopen... ben benieuwd of we het eind vh jaar gaan redden 🙂
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik heb eerder vandaag al voor de Samsung Galaxy S3 een aantal dingen proberen uit te zoeken, want daar is sinds gisteren de update beschikbaar naar Jelly Bean voor de unbranded versies. Maar ik ga ook zeker voor jullie aan de slag om te kijken wat de status is voor de HTC one X.

Zodra ik wat meer informatie heb gekregen zet ik deze aan jullie door!

Alexanderbul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zal waarschijnlijk op zijn vroegst december worden.
Eerder zou mooi zijn, maar denk het niet.
westlander78

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
December.....Zal eerder februari zijn gezien de snelheid van Vodafone hierin :@
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het zal denk ik ook eerder feb of ergens in maart worden, gezien de laatste update.Updates voor branded toestellen duren gemiddeld minimaal 3 mnd langer als unbranded.Ik verwacht hem niet eerder als maart volgend jaar alles wat eerder is is meegenomen.Met een branded toestel ben je nu eenmaal altijd de klos dat je als aller laatste aan de beurt bent en de update krijgt die weer door jan en alleman eerst goedgekeurd moet worden omdat iedere provider er hun eigen dingen op wil zetten die 80% van de gebruikers totaaal overbodig vinden.Verkoop in de toekomst gewoon unbranded toestellen en als je de specifieke apps van een provider wilt hebben gewoon apps beschikbaar maakt die je zelf erop kunt zetten als je daar behoeft aan hebt.Op die manier heeft iedereen de update op het zelfde moment ipv maanden of zelfs een half jaar later pas.:D
iamamacatier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De update naar 4.0.4 hadden we 5 weken na de unbranded One X. Het negativisme over februari of maart lijkt me iets te voorbarig...
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik heb wat navraag gedaan, de verwachtingen rondom Jelly Bean voor de HTC ONe X zijn dat de branded software gelijk uitrolt met de unbranded software. Wij verwachten dat de upgrade voor de HTC one X eind november plaats zal vinden.
Er is echter nog geen 100% garantie.

Voor de HTC One S verwachten we de upgrade rond de kerst, dit duurt iets langer.

Mochten er wijzingen komen o.i.d. dan horen jullie dit van me.

misterjeff

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel Stevie voor het uitzoeken.
 
Maar... eind november? Het ding is toch klaar en HTC rolt het zelf uit op volgorde can CID (of zoiets was aangekondigd). Kan iemand mij even uitleggen hoe het nog een maand kan duren, ik snap het niet. Android 4.2 is er al, ik bedoel maar...
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
4.2 is er idd al maar door de providers word er altijd eerst nog aan gesleuteld ivm eigen software.Sterker nog 4.3 en 4.5 heb ik al ergens op een forum voorbij zien komen dus er komt nog meer of wij die ook krijgen geen idee:D
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
misterjeff schreef:
Dankjewel Stevie voor het uitzoeken.

Maar... eind november? Het ding is toch klaar en HTC rolt het zelf uit op volgorde can CID (of zoiets was aangekondigd). Kan iemand mij even uitleggen hoe het nog een maand kan duren, ik snap het niet. Android 4.2 is er al, ik bedoel maar...
De unbranded 4.1 is er toch nog niet voor de HTC one X.
HTC begint binnenkort met uitrollen en zou eind november ook in Nederland gaan uitrollen.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
vannelle schreef:
4.2 is er idd al maar door de providers word er altijd eerst nog aan gesleuteld ivm eigen software.Sterker nog 4.3 en 4.5 heb ik al ergens op een forum voorbij zien komen dus er komt nog meer of wij die ook krijgen geen idee:D
Eind november geld ook voor unbranded versie, daar sleutelen de providers niet aan.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Oke stevie dat is super dan scheeld het idd veel tijd top
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb van iemand gehoord (die ook weer iemand kent) dat de s3 Vodafone branded vorige week de jelly bean ontvangen heeft
Zal dus niet lang meer duren!!
marcussol

Liefhebber
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het blijft wederom akelig stil omtrent de jelly bean update .!!!!!
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Marcussol,

Helaas is er niet meer informatie dan dat de update eind deze maand zou worden uitgebracht.
Dit betekend trouwens niet dat deze er dan ook echt zal zijn.

Je zal dus nog even geduld moeten hebben.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Hi, Ik heb bij een nederlandse webwinkel, ik vermoed een grijze import van HTC met Vodafone UK branding (mijn CID is VODAP001) (ik ben toevallig wel gewoon vodafone nl klant)  . Ik moet dus een update krijgen via Vodafone UK. Ik heb al diverse mailtjes naar hun gestuurd wanneer de update ongeveer verwacht wordt maar in plaats van antwoord krijg ik steeds stompzinnige antwoorden over of ik toevallig iets aan de instellingen van telefoon wil antwoorden of een link naar de nieuwste versie van de software (die heb ik dus allang) 
 
Ik zie dat jullie hier redelijk goed luisteren en antwoord geven, dus misschien kunnen jullie antwoord geven wanneer Vodafone UK de JB update gepland heeft. Vodafone UK lijkt met de One X namelijk erg slecht met updates (de 1.29 update kwam pas maanden nadat iedereen hem had pas uit). Anders verkoop ik misschien mijn toestel want ik vind het vreselijk om van Vodafone UK afhankelijk te moeten zijn voor updates
 
MVG ArHu
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ArHu,

Helaas hebben wij geen inzicht wanneer de update voor UK branded toestellen beschikbaar zal zijn.
Je zou je vraag natuurlijk ook via hun Forum kunnen stellen.
http://forum.vodafone.co.uk/t5/HTC/bd-p/htc

ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
dat antwoord willen ze dus niet geven, itt jullie hier op het forum, dus ik had gehoopt dat jullie via via bij jullie collegas in de UK toch konden informeren. Ze doen er erg moeilijk over, terwijl bv Vodafone AU een blog bijhoudt met de statussen van verschillende updates voor toestellen en jullie gewoon antwoord geven. 
 
http://forum.vodafone.co.uk/t5/HTC-One-Series/HTC-One-X-JellyBean-4-1/m-p/1214044#M2859
 
Weet jij toevallig wat het 3de getal is in in het versie nummer van de vodafone gebrande htc one x? Bv in 1.29.401.11 betekent de 401 dat het om de internationale versie van die firmware gaat  1.29.161.11 is vodafone uk maar misschien gebruikt vodafone nl ook 161 en zou ik toch nog kunnen updaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic