Sjors

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One V

Hallo,
 
Tijdje terug heb ik nieuwe toestellen zitten bekijken omdat mijn abbonnemt eerdaags zou aflopen.
Nou mocht ik hem vandaag verlengen, alleen za ik dat de HTC One V er niet meer tussen stond.
 
Komt deze nog wel terug?
En zoja.. kunt u mijn vertellen waarneer ik hem ongeveer weer kan bestellen via internet?
 
alvast bedankt!
2 Reacties 2
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Sjors schreef:
Hallo,

Tijdje terug heb ik nieuwe toestellen zitten bekijken omdat mijn abbonnemt eerdaags zou aflopen.
Nou mocht ik hem vandaag verlengen, alleen za ik dat de HTC One V er niet meer tussen stond.

Komt deze nog wel terug?
En zoja.. kunt u mijn vertellen waarneer ik hem ongeveer weer kan bestellen via internet?

alvast bedankt!
Heey Sjors,

Welkom op het forum van Vodafone. Ik heb het even nagekeken voor je en ik zie dat het toestel niet meer te bestellen is via de Vodafone website. Ik zal voor je navragen of het toestel opnieuw aangeboden gaat worden. Zelf acht ik de kans klein maar nogmaals ik vraag het graag voor je na.
Sjors
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super bedankt... via de mail kreeg ik de tip om een nummer te bellen om te kijken wat voor mogelijkheden ik heb,
Morgen zal ik dit nummer eens bellen, in de hoop dat deze telefoon nog beschikbaar is,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic