yves88

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One S update 4.0.4

Na geruime tijd (enkele weken) braaf op de update-knop van mijn telefoon te hebben gedrukt in de hoop software versie 4.0.4 te mogen verwelkomen, heb ik nog steeds geen enig teken van een mogelijke update ontvangen.

Nu ben ik mij er terdege van bewust dat toestellen die via Vodafone gekocht worden nog wel eens brandde willen zijn, wat min of meer inhoudt dat je als dank voor het zijn van een trouwe klant een telefoon vol met nutteloze apps krijgt, en bovendien de als een vorm van extra service enige tijd langer op softwareupdates moet wachten. Hier heb ik vrede mee, want de apps zijn eenvoudig uit te schakelen. De update naar 4.0.4 duurt mij nu echter wel erg lang, zeker met de wetenschap dat deze update enkele ergernissen die ik met het toestel heb zal wegnemen.

In concreto is mijn vraag dan ook: in hoeverre hebben jullie kennis over de lancering van de nieuwste update voor de HTC One S? De veel grote softwareupdate (4.1 Jelly Bean) ligt immers ook al op de loer.

Alvast bedankt.
Yves
5 Reacties 5
Johan84

Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zie dit antwoord: http://forum.vodafone.nl/t5/Nieuwste-toestellen-HTC-One-X/update-naar-4-04/m-p/27694#M104
 
10 september dus.
 
Ik inmiddels al een kleine 3-4 weken 4.0.4 draaien op mijn (voorheen) branded One S. Het is nu weer een fatsoenlijk snel toestel geworden zonder Vodafone spullenboel 🙂 En ik krijg updates tenminste als ze er zijn, niet weken later.
Emile

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zou daar nog niet zo zeker van zijn, aangezien de 3 september voor de one X ook niet doorgegaan is.
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
ik ben effe nieuwschierig: hoe nodig vinden jullie die fw updates eigenlijk?
ik heb zelf ook een sgs2 maar ik heb volgens mij een half jaar gewacht voor ik ics erop gezet heb.
ik ga mooi nie alle kinderziektes van een nieuw os meepikken terwijl 2.3.6 prima draait. ik zou het nie erg vinden als alle aandacht word besteed aan de 4.1 update zodat die snel uitkomt ipv veel tijd steken in 4.03 naar 4.04. doe mij maar de grote stap op tijd en de kleine dan nie
Emile

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik snap dat je chierig naar nieuws bent :P.
 
Bij de htc update gaat het om een responsiever/sneller werkende interface dankzij de nieuwe update van htc sense 4.1. Dat is een major update dus, onafhankelijk van dat er ook een 4.1 update toevallig van android zelf gaat komen.
Verder zijn er nog wat verbeteringen die annoyances wegnemen, zoals dat de menu bar button op de telefoon nu ook naar andere functies gemapt kan worden i.p.v. alleen recent applications.
 
yves88
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat had ik nog niet gezien, dank je!
 
Maar zoals ik in dat topic lees kan ik er, zoals Emile ook al aangaf, dus van uit gaan dat het nog wel even gaat duren.
Zonde zeg. Niet echt een goede service die Vodafone op deze manier biedt (hoofdkantoor en beleidsbepalers welteverstaan, de forum-communicatie zoals in dat HTC One X topic is prima).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic