RobinS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

[HTC One S] Geeft wel mobiel internetverbinding aan, maar werkt niet

Hallo,

Sinds vanmorgen doet mijn mobiel internet het niet meer op mijn HTC One S. Hij geeft wel aan dat er een verbinding is, maar communicatie blijft uit. WiFi is geen probleem. Als ik hem herstart (of als ik hem uit de vliegtuigmodus haal) dan krijg ik kort in de bovenbalk te zien: "Beperkte toegang gewijzigd".

Al mijn instellingen staan goed en het heeft altijd gewerkt, maar nu dus niet meer.

Iemand enig idee?

Met vriendelijke groet,

Robin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobinS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Ramon,

Grappig om te lezen dat jij hiervoor ook een Desire had. Ik zat in precies dezelfde situatie. Toen ik jouw bericht las dacht ik dat mij hetzelfde was overkomen, maar ik had mijn SIM er al uit en de problemen bleven aanhouden.

Vorige week ben ik naar de Vodafone winkel gegaan, zij hebben een nieuwe SIM geladen en alles werkt weer 100%. Top service en gelukkig was het niet een software/hardware probleem met de One S zelf 🙂

Topic kan gesloten worden

Bekijk in context

9 Reacties 9
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Robin,

Vervelend probleem wat je nu hebt, als ik zo je foutmelding bekijk denk ik dat er iets gewijzigd is in het netwerk. Ben je pas in het buitenland geweest of zo, het kan zijn dat je netwerk verkeerd staat.

Just thinking out of the box 😉

Met vriendelijke groet

WhiteWolf
RobinS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben begin juni in Turkije geweest (16-06 terug) en nooit problemen gehad daarna. Tot op vandaag.

Ik sta aangemeld bij Vodafone NL, dus ik kan het mij niet voorstellen dat ik ineens omgeleid ben.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Mmm ok dan is het niet dat, heb je nog meer netwerken aanstaan zoals hier onderstaat:

• WiFi
  • Bluetooth
  • 3G
Want het kan zijn dat ze met elkaar conflicteren. Zet even WiFi en Bleutooth uit en kijk wat hij dan doet.

Met vriendelijke groet

WhiteWolf
RobinS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bluetooth en WiFi stonden de hele ochtend al uit. WiFi heb ik enkel aan daar waar ik WiFi heb (voornamelijk thuis). Bluetooth staat zo goed als nooit aan. Helaas geen conflict lijkt mij.
Ramon

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem heb ik ook buiten het probleem dat mn hele netwerk dan weg is... zie mijn post : http://forum.vodafone.nl/t5/HTC-toestellen-tablets/HTC-One-S-na-twee-uur-geen-bereik-meer/td-p/24209

WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Robin en Ramon,

Het probleem lijkt mij inderdaad hetzelfde, probeer eens inderdaad de simkaart in een ander toestel te doen (wat bij Ramon al als advies werd gegeven), dit kun je ook geloof ik bij een Vodafone winkel testen. Zo kun je zien of het aan de simkaart of aan het toestel ligt 😃

Met vriendelijke groet

WhiteWolf
Ramon

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat ik het probleem zelf heb gevonden. Ik had tot sinds ruim een week geleden een HTC Desire met een gewone simkaart. Toen ik de HTC One S binnen had ben ik langs de Vodafone winkel gegaan om een micro simkaart te halen, daarmee werd de simkaart in de Desire gedeactiveerd. De problemen zoals ik die aangegeven had deden zich voor toen de HTC Desire nog aan stond met de ‘oude’ simkaart nog in het toestel. Sinds ik die simkaart uit de Desire heb gehaald heb ik geen problemen meer met de One S.
Ik weet niet of het puur toeval is maar ik kan me enigszins voorstellen dat de ‘oude’ simkaart af toe toch op de achtergrond verbinding wilde maken.
RobinS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Ramon,

Grappig om te lezen dat jij hiervoor ook een Desire had. Ik zat in precies dezelfde situatie. Toen ik jouw bericht las dacht ik dat mij hetzelfde was overkomen, maar ik had mijn SIM er al uit en de problemen bleven aanhouden.

Vorige week ben ik naar de Vodafone winkel gegaan, zij hebben een nieuwe SIM geladen en alles werkt weer 100%. Top service en gelukkig was het niet een software/hardware probleem met de One S zelf 🙂

Topic kan gesloten worden
rodjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo daar ,

mijn andwoord is meer een vraag .

ik heb ook een htc one x . die is van middag uit geweest en wil niet meer starten  of aan .

weet je wat ik moet doen '????

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic