Grooveman11

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One Mini

L.S.,
 
Is het bekend per wanneer jullie de HTC One Mini gaan leveren?
 
Ik hoor het graag.
 
Mvg,
 
Arno
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Grooveman11,

Dat durf ik je eerlijk gezegd niet te zeggen. Houd onze Vodafone shop in de gaten (http://voda.fo/ne/m3wmp), als we dit toestel aan ons assortiment toevoegen zul je dit daar terugvinden.
Jef_C

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wees wijs, je wilt toch ook een fijn up-to-date toestel?
Koop dan aub een toestel met originele HTC software. Je wilt de vodafone-branded software echt niet. Je loopt maanden achter met updates, als je ze überhaupt al krijgt en daar bovenop een hoop bugs veroorzaakt door Vodafone crapware.
Grooveman11
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed dat je het zegt!
 
Waar zou jij hem halen icm Vodafone netwerk? (Geen lease dus)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Over de waarde van Vodafone-software verschillen de meningen 😉

Mocht je het toestel los willen kopen, dan kan dat overal. Mijn advies zou dan zijn om hem te kopen bij een winkel die bekend staat om zijn goede service.

Vervolgens kun je bij ons en Sim Only abonnement nemen en dat in je toestel gebruiken. Dubbelcheck wel even of het toestel dat je koopt simlock-vrij is (dat zou bij elk los toestel zo moeten zijn).
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Bij de meeste winkels behalve Vodafone winkels en webstore wordt ook in combinatie met een abbo unbranded toestellen verkocht. De one heeft gelukkig een Qualcomm soc, itt bv de one X, en die zijn meestal gelukkig vrij eenvoudig volledig te debranden (itt de one X die meer dan een naar na uitkomst niet te debranden is)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic