KittyNootje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One M9 slaat foto's niet meer goed op sinds software-update

Ik heb een HTC one m9 en sinds de laatste software update slaat hij mijn foto's niet meer goed op, het enige wat ik zie is een grijs scherm met een driehoek en een uitroep teken. Weet iemand wat ik moet doen?

*edit moderator: titel aangepast*
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey KittyNootje,Heb je toevallig een back up gemaakt van je toestel? Geeft hij de driehoek met het uitroep teken aan boven aan of op de foto? Is het op de foto dan zijn deze beschadigd. Staat uitroep teken boven aan in de notficatie balk raad ik je aan om eens te kijken wat daarbij vermeld staat en hier terug te posten.Als je een back up hebt gemaakt van het toestel bijv je fotos via dropbox, Vodafone Backup+, je google account etc dan kun je deze gewoon teru zetten. Heb je dat niet gedaan dan ben ik bang dat de foto's weg zijn 😞
KittyNootje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het driehoekje staat over de foto maar hij doet dit met alle back camera foto's ik ben gelinked aan Google naar daar staan ze ook niet
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat de foto's beschadigd zijn en kun je hier vrij weinig mee. Er bestaan wel programma's voor om foto's te repareren indien mogelijk via een laptop of pc.
Normaal moet je dan de Google drive gekoppeld hebben. Daar zouden ze dan tussen moeten staan.

Wat je nog kunt proberen is het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Hiermee wordt wel alles gewist. Ik raad je dan ook aan om een backup te maken via een pc of het toestel zelf.

Laat je het me even weten of het gelukt is
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
KittyNootje is het nog gelukt? Zo ja, hoe? Ik ben benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic