RedAlertUK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One 4.2.2 release date

Hi, I wonder if you could tell me when the update for this phone will start rolling out from Vodafone?
Im currently on 4.1.2 and hoping the update will cone soon like it is for the rest of Europe.

Cheers
Alan
29 Reacties 29
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
De update voor Vodafone is ook beschikbaar. Ik heb deze namelijk vandaag gedownloaden. Ga naar Instellingen > Info > Software Updates (daarna zal hij controleren op Updates en als deze ook beschikbaar zijn voor jullie worden deze gedownload / geinstalleerd) Zorg wel dat je op wifi zit het downloaden kost gaat namelijk via het internet. 
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
heb nog steeds niets geen update op mijn htc one

ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Serieus, s-off nu je de kans nog hebt, je hoeft verder niets te doen, gewoon stock laten maar je gaat later echt spijt krijgen, is echt niet ondenkbaar dat een nieuwe Android update nieuwe componenten nodig heeft die je alleen kan flashen als ze gesigneerd zijn. Als Vodafone over een jaar ofzo besluit geen updates meer uit te brengen voor de one ben je mooi klaar, het is ook niet gegarandeerd dat er een nieuwe s-off exploit wordt gevonden....
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
heb niet echt verstand van soffen enz en mijn engels is ook niet alles ;-(

HTC One X - Android 4.2

Tot slot ook erg goed nieuws voor misschien wel het mooiste toestel van 2012; de HTC One X. Alhoewel hij niet meer de nieuwste is krijgt hij toch een nieuwe(re) Android-versie aangemeten. HTC is in Europa begonnen met het uitrollen van Android 4.2.2 naar de One X. Daarbovenop krijgen gebruikers ook de nieuwste versie van HTC Sense; versie 5. De update belooft ook functies zoals BlinkFeed, nieuwe lock screen widgets, een batterijindicator in de statusbalk, Sleep Mode en nog meer. De update weegt zo'n 380 MB dus het downloaden over WiFi is raadzaam.

wanneer???? branded toestellen hebben nog niets
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
s-offen met revone is supereenvoudig, nog nooit is het zo eenvoudig en veilig geweest om te s-offen, ik geloof dat bij de sensation je eerst je toestel moest kortsluiten en hardbricken om dan te kunnen s-offen maar met revone moet je alleen maar wat dingen cut en pasten in een commando prompt, gewoon de aanwijzingen stap voor stap volgen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2314582

je hebt alleen nog adb en fastboot nodig, gebruik deze, dan kan je het gewoon via het startmenu openen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=42407269
stap 2 in de gids van revone open a adb shell doe je gewoon door adb shell in te voeren en op enter te drukken
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
oke arthu zal het proberen thnx
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Succes, als revone -P niet werkt, snel opstarten uit zetten in instellingen->energie en opnieuw opstarten en weer opnieuw proberen en als het dan weer niet werkt weer opstarten. Ik heb het 10 keer moeten proberen ofzo voor het lukte maar het zal wel lukken, je hebt wat geluk nodig....
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Goed nieuws, 3.09.401.1 met Android 4.3, ja echt 4.3, is uit. Ga hem direct proberen...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
ArHu schreef:
s-offen met revone is supereenvoudig, nog nooit is het zo eenvoudig en veilig geweest om te s-offen, ik geloof dat bij de sensation je eerst je toestel moest kortsluiten en hardbricken om dan te kunnen s-offen maar met revone moet je alleen maar wat dingen cut en pasten in een commando prompt, gewoon de aanwijzingen stap voor stap volgen:

Nog maar ff voor de zekerheid 😉
Als je een custom rom installeert: lees de instructies 2x, lees ze nog een keer voor alle zekerheid, en lees ze dan nog maar eens!!! Kom je bv van de verkeerde androidversie, doe je het in de verkeerde volgorde, etc: baksteentje van vijf- of zeshonderd euro (en dát is een probleem dat gerelateerd is aan de ROM en valt dus niet onder de garantie ;))

En dan uit pure nieuwsgierigheid: hoe is 4.3? 🙂
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Er kan bij revone niet veel mis gaan, er zijn nog geen brugje gemeld. Het werkt en je krijgt s-off of het lukt niet en je moet het nog verder proberen.

In 4.3 geen veranderingen tov sense 5 met 4.2.2, een paar kleine nieuwe bugs, bluetooth lijkt wel sneller en stabieler, de cursor verspringt niet meer (of veel minder), lte als symbool ipv 4g in de notificatiebalk. Misschien moet ik eens een hartslagmeter kopen want daar zit de grootste vernieuwing, Bluetooth low energy ondersteuning.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic