django2611

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC ONE via Studenmobiel al stuk

ik was een van de eerste die de HTC one mocht verwelkomen, wat een supertoestel.
echter was er al midden in het beeld 1 pixel dood.
door mijn werk em verhuizing niet in staat geweest in de 1 week op te sturen en in 2e week zat er Qday tussen.
studentmobiel gebeld, geen probleem mocht opsturen en voor vrijdag als DOA.
 
maandags ineens een email dat mijn mobiel opgestuurd werd ter rep. naar Dynafix ivm gebruikersschade.
dan geld DOA niet, apart  vanaf uitpakken is een toestel altijd al gelijk aan gebruikersschade onderheven.
 
nu lees ik overal dat de ONE niet te reperaren is ivm verlijmde segmenten ....
nu zijn we dik 2weken verder en mijn toestel is extern opgestuurd voor reperatie.... kan dynafix dit zelf niet????
 
moet ik akkoord gaan als hun hiervoor kosten rekenen? defect is binnen de 14dagen gemeld bij Studentmobiel.
 
heb een WEBSMSBEL abbo 55euro  met htc one van vodafone
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi django2611,

Een erg vervelende situatie zo te lezen. Je vraag hoort alleen niet thuis op het Forum. Deze is te klantspecifiek. Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met de winkel/website waar je het toestel gekocht hebt.

Een tip om te pijlen of je vraag op het Forum thuis hoort: als andere klanten/forumgebruikers jouw vraag kunnen oplossen dan is hij geschikt voor het Forum.
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Weet niet of je al geholpen bent, maar Dynafix is een reparatie partner van HTC. Zij kunnen het toestel voor je repareren. Het klopt dat de HTC one slecht te repareren is, maar dat is meer bedoeld voor bijv eigen reparatie & bedrijven die verschillende telefoon's repareren (dat zijn vaak bedrijven waar er geen garantie is). 
 
HTC kan zelf de telefoons repareren alleen door de manier van de bouw word het afgeraden dit zelf te doen. Je hoeft je dus niet druk te maken! 
 
 
EDIT: ik zie dat dit bericht al wat ouder is, dus ik laat dit bericht staan voor de volgende HTC gebruikers die zich dit afvragen. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic