Puur

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

[HTC Legend] MMS instellingen?

Hallo,

ik heb een HTC Legend, maar kan hiermee niet MMS-en (althans niet met mijn eigen simkaart). Alle instellingen voor MMS zijn identiek aan de instellingen zoals ze worden vermeld op de Vodafone website. Wanneer ik de simkaart van mijn vrouw gebruik (ook Vodafone klant), dan functioneert het MMS-en wel.

Schijnbaar is er ook een workaround voor dit probleem (zie onderstaande):
Re:Mms Met Android op 06-05-2010 05:28 PM
Hallo allemaal,

Over dit onderwerp is al een topic aangemaakt in het HTC subforum, en intussen is er ook al een workaround/oplossing voor beschikbaar. Gelieve het forum goed door te lezen voor er nieuwe topics aangemaakt worden; vaak zijn er al bestaande topics die het probleem bespreken.

Zie het volgende topic voor de oplossing: Mms Instellingen Htc Desire. - Vodafone Forum

Met vriendelijke groet,

Martijn,
Vodafone Forum Team. Maar dit is een dode link. Wie o wie kan me helpen, want schijnbaar ligt het niet aan mijn toestel? (PS ik hoop dat ik nu geen dubbele post aan heb gemaakt. Heb al gepost, voordat mijn email werd geverifieerd) Mvg, Puur
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Puur,

MMS werkt alleen via het mobiele netwerk. Via Wi-Fi werkt dit inderdaad niet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Puur,
 
Welkom hier! 
 
Ik zou eens gaan kijken in het Algemene Android Instellingen Topic
 
Verder is het van belang dat je nadat je de instellingen ingevoerd hebt, eenmalig een MMS bericht vanuit je eigen toestel naar je eigen nummer verstuurd.  Je verstuurt dus een bericht aan jezelf.
 
Laat je me weten of het gewerkt heeft?
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Puur schreef:
Hallo,
 
ik heb een HTC Legend, maar kan hiermee niet MMS-en (althans niet met mijn eigen simkaart). Alle instellingen voor MMS zijn identiek aan de instellingen zoals ze worden vermeld op de Vodafone website. Wanneer ik de simkaart van mijn vrouw gebruik (ook Vodafone klant), dan functioneert het MMS-en wel.
 
Schijnbaar is er ook een workaround voor dit probleem (zie onderstaande):
Re:Mms Met Android op 06-05-2010 05:28 PM
Hallo allemaal,

Over dit onderwerp is al een topic aangemaakt in het HTC subforum, en intussen is er ook al een workaround/oplossing voor beschikbaar. Gelieve het forum goed door te lezen voor er nieuwe topics aangemaakt worden; vaak zijn er al bestaande topics die het probleem bespreken.

Zie het volgende topic voor de oplossing: Mms Instellingen Htc Desire. - Vodafone Forum

Met vriendelijke groet,

Martijn,
Vodafone Forum Team. Maar dit is een dode link. Wie o wie kan me helpen, want schijnbaar ligt het niet aan mijn toestel? (PS ik hoop dat ik nu geen dubbele post aan heb gemaakt. Heb al gepost, voordat mijn email werd geverifieerd) Mvg, Puur
Beste Puur,
 
lastig dat je MMS niet wil werken.
 
Zonder eerst op je hele verhaal in te gaan, grijp ik even terug naar de basis: Heb jij internettoegang in je abonnement zitten en actief op je toestel?
 
Tegenwoordig is de situatie namelijk zo; Geen internet --> Geen MMS.
 
Dus voor we verder gaan zoeken voor je zou ik graag een antwoord op die vraag zien.
 
Goed weekend!
Puur
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank jullie voor de info. Blijkbaar als ik bijv. mijn vrouw een mms stuur, dan kan deze alleen opgehaald worden via 3g. Wanneer ze via WiFi een mms probeert te openen, dan blijft deze hangen met de status downloaden. Maar het werkt gelukkig. Thanks voor de hulp. Er kan een slotje op deze post.

Gr Puur
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Puur,

MMS werkt alleen via het mobiele netwerk. Via Wi-Fi werkt dit inderdaad niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic