KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

HTC First: de 1e Facebook Phone

"De afgelopen jaren, maanden en weken is er volop gespeculeerd over de komst van een Facebook phone. Vanavond is in de Verenigde Staten de 'HTC First' gepresenteerd door Facebook en HTC. Het toestel wordt dus niet onder de vlag van Facebook verkocht, maar zal wel de eerste smartphone zijn die is voorzien van 'Facebook Home'. Facebook Home is een compleet nieuwe interface die over het Android besturingssysteem wordt geplaatst en het sociale netwerk centraal stelt."



De 1e Facebook Phone? Er wordt al maanden gespeculeerd over dat Facebook met iets dergelijks bezig is. Ook komen anderen met nieuwe (of varianten op) Operating Systems: iOS7, Firefox OS, Ubuntu. Er lijkt veel te gaan veranderen in telefoonland.

SPANNEND!! 🙂 🙂

Maar toch had ik na alle geruchten en speculaties toch wat meer verwacht. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat Facebook met een éigen telefoon en éigen OS zou komen, in plaats van een HTC met een aangepaste Android 4.1 jelly bean. Niets tegen HTC of Android opzich, ik had een hogere instap verwacht van Facebook.



bron: GSM Helpdesk
zie ook Telecompaper, Tweakers, Nu.nl
klik hier voor de toestelspecificaties
en hier vind Facebook Home

Wat vind jij zelf?
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic