esmeem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Desire begeeft het: bluetooth, touchscreen, reboot, microfoon, lampjes, vastlopen

Hallo,
 
Mijn HTC Desire geeft steeds meer problemen. Mn bluetooth connectie is heel instabiel, (een deel van) mn touchscreen werkt regelmatig niet, de telefoon reboot zomaar, de microfoon doet het niet altijd, de lampjes van de knoppen blijven branden, de telefoon loopt vast en zo kan ik nog wel even doorgaan. Inmiddels heb ik m 2x opgestuurd, waarbij er al een boardswap heeft plaatsgevonden, maar de problemen komen direct terug. Ik moet nog een jaar met dit abonnement maar dit is niet meer leuk.... Heeft er iemand tips?
 
Gr. Esmee
3 Reacties 3
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi esmeem,
 
Ik zou als ik jou was direct terug naar het verkooppunt! Zoals jij het beschrijft is er iets mis met je toestel zelf.
Repareren, omruilen, in ieder geval zou ik me beroepen op de garantie ( die je hopelijk nog hebt?)
 
Greetz,

Nez
har

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou direct contact opnemen met HTC zelf, deze geven ook garantie als je toestel nog geen 2 jaar is. Ook als deze via vodafone is gekocht.
Wordt bij je thuis opgehaald en zelfs weer retour gebracht.
www.htc.com
 
gr,
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo esmeem, welkom op het forum.
 
Geen paniekvoetbal nu gaan spelen, lijkt mij de beste raad 😉
 
Als ik je goed begrijp heb je het toestel al 2 keer eerder op laten sturen voor reparatie. Is dit via Vodafone gebeurd?
Zo ja, dan zou ik er ook een derde poging aan wagen.
 
Mocht dit namelijk niet het gewenste resultaat opleveren, terwijl de telefoon 3 keer voor dezelfde klacht is opgestuurd, dan zal Vodafone bereid zijn en je nog een stap verder te helpen door het uiteindelijk zo te regelen dat je een ander toestel gaat ontvangen om je probleem definitief op te lossen.
 
Kortom, mijn eerste handeling in jouw situatie zou zijn om toch de dichtstbijzijnde Vodafone winkel weer te bezoeken en de situaite met hen door te spreken, zij zullen je verder helpen om de zaken goed te regelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic