apancake

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC 8x Windows Phone 8.1 Update

Hey,

Ik weet dat de Windows 8.1 update nu al langere tijd beschikbaar is voor de HTC 8x, maar toch kan ik hem niet binnenhalen. Kun je mij misschien uitleggen waarom? Deze update zorgt ervoor dat de smartphone vele malen beter is en ik vind het jammer dat ik hem nu nog steeds niet heb...

Zie graag spoedig een antwoord, bedankt.
5 Reacties 5
wilagro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eigenlijk klopt de stelling niet helemaal.
Microsoft en HTC zijn al heel lang bezig om de 8.1 update gereed te maken voor de HTC 8X. Of ze daar al klaar mee zijn is nog nergens bekend, en wereldwijd is er dan ook nog niemand die via de officiele weg de update op zijn of haar telefoon heeft staan.

Wat wel interessant is om te weten, is of Vodafone de update al aangeboden heeft gekregen voor de noodzakelijke testen. Ik zou dan ook graag van een Vodafone medewerker horen of dat het geval is, want dat zou niet heel lang meer kunnen duren. Verschillende personen met kennis van zaken hebben namelijk bevestigd dat de update mogelijk in november gereed zou zijn.

Graag hoor ik dus of de testversie al binnen is, of dat er eventueel een tijdspad is wanneer dat dan wel gebeurd.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Wilagro, daar kan ik helaas op dit moment niets over zeggen. Zolang de twee fabrikanten de boel nog niet (bijna) klaar hebben kunnen wij echt nog helemaal niks zeggen, sorry.
wilagro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondertussen zijn we weer een maand verder, en nu hoor ik toch langzaam geluiden dat er stappen gezet zijn voor de update. Een specifieke variant voor de amerikaanse markt krijgt ondertussen de update binnen.

Nogmaals de vraag aan de Vodafone medewerkers dus of er al iets meer bekend is over de release datum voor ons.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @wilagro,

Daar heb ik geen informatie over. Heb je al bij de fabrikant zelf navraag gedaan wanneer de update voor de Nederlandse markt beschikbaar komt? Wellicht hebben ze meer informatie, dat kan ik niet beloven.
wodan124

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondertussen is de update wel binnengekomen bij mijn vrouw, maar die heeft een Hi-abbonement,
wanneer komt de update voor een Vodafone abbonement?
Deze HTC 8X heeft als besturingssysteem 8.0.10327.77
revisienummer firmware: 1532.20.20100.172
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic