FL2602

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC 10 bloedheet

Ik gebruik een HTC 10 en het toestel wordt bloedheet bij gebruik. Je kan de metalen behuizing bijna niet vasthouden. Het toestel is al opgestuurd en teruggekomen, maar zonder resultaat.
Alle updates zijn ook uitgevoerd. Batterij besparing staat ook aan. Het probleem blijft.

Zijn er meer gebruikers met deze ervaring?
13 Reacties 13
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
FL2602, welkom op het Forum. Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Heb je inmiddels misschien al een oplossing gevonden? Gebruik je misschien nog een oude simkaart? Dat kan soms dergelijke problemen opleveren.
FL2602
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
marc , toestel heeft een nieuwe nano-sim, is helaas niet de oplossing
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
FL2602 , wat is er tijdens de reparatie precies gebeurd? Kon het probleem wel vastgesteld worden?
FL2602
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Thomas,

de reparatie heb ik aangemeld bij Vodafone ( toestel is pas enkele maanden oud). Via de omruilservice van Vodafone is het toestel opgehaald, heb ik na een paar dagen de melding gehad dat er een onderdeel was besteld (geen idee welke) en na een week kwam het toestel weer terug. Er zat verder geen uitleg bij wat er is vervangen of een ander bewijs van herstel, alleen maar het papieren voor het verzenden en ontvangen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
FL2602, gaat de batterij zelf ook snel leeg? Of wordt het toestel alleen heet? Via deze site kun je normaal wel zien wat er precies is gedaan door het reparatiebedrijf. Wat zie je daar?
FL2602
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,

die site kende ik nog niet. Wat ik heb gevonden is dat de displaymodule is vervangen. Dan moet ik dus denken aan hoog stroomverbruik wat warmte genereert. Maar dat was dus niet de oplossing.
De batterij is bij normaal gebruik in een dag leeg.
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou zelf eens kunnen checken of er een software update is. Vaak helpt dit ook voor de batterij. Of eventueel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Vergeet hierbij niet een back-up te maken.
Probeer het toestel dan eens uit zonder de back-up terug te zetten of dan het probleem verholpen is.
Werkt het dan nog niet dan ben ik bang dat het toestel terug gestuurd moet worden. Vergeet dan niet te melden dat het om een repeat repair gaat.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
FL2602 , heb je nog wat aan de tips van Steven- gehad? Geef wanneer het toch niet werkt dan inderdaad ook aan zoals Steven- zegt dat het om een repeat repair gaat.
FL2602
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De updates zijn geïnstalleerd, ook is batterij optimalisatie ingeschakeld. Helaas geen succes
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
FL2602 , in dat geval blijft inderdaad alleen een nieuwe reparatie als optie over.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
FL2602 Had je het toestel al opgestuurd? Laat je ons weten of het daarna is opgelost?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Indien er binnen 48 uur geen reactie meer komt op dit topic, zullen we dit sluiten.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic