angie76

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELPPP Kan niet bellen/of niet gebeld worden /pingen doet niet/ook noch internetten regio 3353

Sinds zaterdag is me opgemerkt dat mijn telefoon steeds vaker mensen me bellen maar me niet te pakken krijgen, op me mobiel . kan ook niet via me mobiel mensen bellen, heb wel beltegoed op overigens.
pinge doet vaag soms wel en gisteren helemaal niet meer.
Internet is super traag en doet ook niet.?
Wat is aan de hand hier kan iemand me helpen aub?
Dit probleem had ik niet eerder ondervonden en vind dit super frustrerend!!!


4 Reacties 4
dwangarbeider

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde sinds zaterdag,louter whatsappen en de rest lukt niet of amper.
Woon jij ook in de omgeveing papendrecht,dordrecht?

Groetjes ,
ronbrouesse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Heb hetzelfde probleem. Ook sinds zaterdag. Kan niet bellen of gebeld worden. Geen internet, alleen smsen dat gaat net maat met grote vertaging. Ik woon in Zeeuws Vlaanderen en heb wel vaker moeizame verbinding maar niet zoals nu
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@angie76 en @dwangarbeider In deze regio waren inderdaad problemen met het 3G-netwerk. Kijk voor meer informatie hierover in dit topic. Kijk de volgende keer voordat je een nieuw topic maakt ook even bij onze bekende lijst met werkzaamheden en storingen, je weet dan meteen waar je aan toe bent. Je kunt deze vinden via deze link.

@ronbrouesse Dit betreft een heel andere locatie. Ik wil je vragen om hiervoor een apart topic te maken en de postcode waar het om gaat te vermelden. Kijk ook eens in dit topic of de problemen al bekend zijn.
dwangarbeider

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zag die link wel maar het duurde gewoon te lang.
Dus kwam ik toch hier om alsnog de storing te plaatsten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic