ingebrunst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELP nieuw abonnement doet het niet.

ik heb een nieuw abonnement afgesloten in een telefoonwinkel.
hierbij ontving ik een gratis toestel en deze heb ik ook ontvangen. mijn nieuwe abonnement zou nog niet ingaan omdat mijn oude nog niet helemaal verlopen was.  nu zijn we bijna 2 maanden verder en moet mijn nieuwe abonnement het wel gaan doen.
ik terug naar de telefoonwinkel maar nu blijkt dat mijn abonnement  ' verzoek' niet goed is aangekomen bij Vodafone..
wat moet ik nu doen zodat ik mijn nieuwe abonnement kan gaan gebruiken. want ik wil echt van mijn huidige abonnement af.
 
 
 
1 Reactie 1
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Ingebrunst,

Ten eerste welkom op het forum.

Om je abonnement in te laten gaan zou ik even terug naar de winkel gaan waar je de verlenging hebt aangevraagd.
Zij hebben een eigen helpdesk binnen Vodafone waar ze dat meteen mee kunnen regelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic