Klinkt inderdaad alsof het toestel zelf defect is, controleer voor de zekerheid nog even door een andere lader te testen (hoewel het feit dat hij ook aandoe pc niet wordt herkend toch wel een aanwijzing is dat het hem daar niet in zit).
Dan wordt het toch inleveren bij een Vodafone winkel en opsturen voor reparatie. OF je een nieuwe gaat krijgen is onmogelijk te zeggen, dat gebeurd in de regel enkel indien het toestel A) echt niet te repareren is of B) als het repareren duurder is dan het leveren van een ander toestel.
Houdt rekening met een doorlooptijd van 2 weken voor de reparatie.
Als je bij je abonnement geen Vervangende Toestel Service hebt afgesloten moet je er rekening mee houden dat je zelf voor een vervangend toestel moet zorgen. Mocht je een VIP-servive hebben, dan kan je volstaan met het nummer daarvan te bellen, dan komen zij je defecte toestel halen, brengen een vervangend toestel voor je mee en ruilen de boel na afloop van de reparatie weer voor je om, op een locatie van jouw keuze.
Succes.