armando

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELP !!! blackberry start niet meer op ?

Hey,

Mijn blackberry ging vanmiddag opeens niet meer aan na dat ik een battery pull deed want hij bleef weer eens vasthangen.
Hij doet dus helemaal niks meer. Het rode lampje gaat niet meer aan als ik de batterij erin doe of aan de oplader koppel(ook zonder batterij en aan de oplader enkele uren werkt niet). ook herkent hij hem niet op de pc. dus het toestel is mogelijk defect.  ik heb de blackberry bold 9000 sinds februari een jaar. dus mijn vraag luidt: krijg ik een gloednieuw toestel als ik hem opstuur? want ik heb hem echt nodig, en 4 weken wachten op de reparatie duurt mij echt te lang. mocht het zolang duren als ik hem na een GSM-repair bedrijf stuur.  

vriendelijke groet
Armando Bodelier
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Klinkt inderdaad alsof het toestel zelf defect is, controleer voor de zekerheid nog even door een andere lader te testen (hoewel het feit dat hij ook aandoe pc niet wordt herkend toch wel een aanwijzing is dat het hem daar niet in zit).

Dan wordt het toch inleveren bij een Vodafone winkel en opsturen voor reparatie. OF je een nieuwe gaat krijgen is onmogelijk te zeggen, dat gebeurd in de regel enkel indien het toestel A) echt niet te repareren is of B) als het repareren duurder is dan het leveren van een ander toestel.

Houdt rekening met een doorlooptijd van 2 weken voor de reparatie.

Als je bij je abonnement geen Vervangende Toestel Service hebt afgesloten moet je er rekening mee houden dat je zelf voor een vervangend toestel moet zorgen. Mocht je een VIP-servive hebben, dan kan je volstaan met het nummer daarvan te bellen, dan komen zij je defecte toestel halen, brengen een vervangend toestel voor je mee en ruilen de boel na afloop van de reparatie weer voor je om, op een locatie van jouw keuze.

Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic