DanielC1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

HELP DRINGEND met vodafone protect

Hallo,

Ongeveer een week geleden begon mijn verbinding raar te doen, vandaag besloot ik dus langs de winkel te gaan omdat ik er klaar mee was dat mijn verbinding weg valt terwijl ik best veel geld betaal voor een abbonement.

Jullie medewerker uit de winkel had mij een nieuwe sim kaart gegeven die ik in mijn samsung s6 moest stoppen als het "alleen noodoproepen" aangaf.

Zo gezegd zo gedaan... toen ik mijn nieuwe Simkaart erin stopte kwam Mobile protect in beeld... nou weet ik mijn wachtwoord dus niet meer... al 8 pogingen gedaan..

Wilde ik via my vodafone het dan uitzetten maar herkent vodafone mijn 2 emailadressen die ik altijd gebruik niet (ik had ooit als het goed is een account aangemaakt maar ik doe mijn dingen liever face to face ipv online dus weet het wachtwoord van mijn vodafone ook niet)...

Nu heb ik een hele belangrijk telefoontje van Defensie die ik een van deze dagen kan verwachten maar kan ik mijn mobiel dus niet gebruiken en loop ik nu dus met een euro of 800 in mijn zak voor de sier..

Tevens is mijn mobiel nu ook raar aan het doen want als ik bij mobile protect op pincode vergeten drukt reageert die niet.. en in het geval dat ik een noodnummer zou moeten bellen doet die het ook niet..

wie o wie kan mij helpen?!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DanielC1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Laat maar... gelukkig had ik in het begin een bestand op mijn laptop gemaakt waarop ik toch het wachtwoord had opgeslagen van mobile protect.. alles doet het weer.

Toch bedankt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
DanielC1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Laat maar... gelukkig had ik in het begin een bestand op mijn laptop gemaakt waarop ik toch het wachtwoord had opgeslagen van mobile protect.. alles doet het weer.

Toch bedankt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Fijn om te horen dat alles gelukt is! Mocht dit probleem opnieuw spelen neem dan niet contact op via het forum (interne vragen kunnen hier niet worden behandeld ivm privégegevens die nodig zijn bij het helpen). Neem dan contact op via de Live Chat, Twitter, Facebook of als het kan via en ander toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic