Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Grote problemen door foutieve omzetting van abonnement.

Vorige week vrijdag een abonnement van mijn dochter open laten breken. Van Sim-only naar Smart M met Iphone 5 S. Zaterdag is toestel keurig geleverd.

Tot mijn grote verbazing krijg ik maandag een SMS bericht dat ik 80% van mijn databundel heb gebruikt. Voor de goede orde: ik gebruik een Iphone 6plus icm met een Vodafone Red Super-D abonnement.

Vodafone blijkt het nieuwe abonnement van mijn dochter te hebben omgezet naar mijn telefoonnummer en mijn Super-D abonnement is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik wilde a.s vrijdag mijn abonnement verlengen, maar dat wordt een beetje lastig als je geen abonnement hebt.

Uiteraard afgelopen maandag direct contact opgenomen met de klantenservice. Kreeg de garantie dat dit voor vandaag zou zijn opgelost. Maar helaas.

Vanochtend 1 uur en 15 minuten met 4 verschillende afdelingen gesproken. Uiteindelijk is er een case aangemaakt voor het administratief herstellen van de fout. Dit kan echter wel 5 werkdagen duren!!!. Dus Vodafone maakt met 1 muisklik deze desastreuse fout en ik kan vervolgens op de blaren zitten.

Ik weet niet of ik nog wel zin heb om vrijdag mijn abonnement bij Vodafone te verlengen.......
4 Reacties 4
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Remco_vBl , ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Vervelend dat de verlenging zo mis is gegaan! Via het forum hebben we helaas geen beschikking tot de systemen en behandelen we dus geen persoonlijke vragen of klachten. Ik hoop dat de fout snel hersteld wordt, maar ga er vanuit dat dat inderdaad het geval zal zijn als er al een case is aangemaakt. Namens Vodafone excuses voor het ongemak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mocht er binnenkort geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic