OBELIX2010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis simkaart besteld maar geen geleverd.

I heb via jullie site al 2x gratis simkaart besteld maar krijg helemaal geen mailtje ofzo als bevestiging?! Is ie wel verstuurt ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi OBELIX2010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een leuke community naam heb je gekozen 🙂

Heb je na het invullen dit groene vlak gezien:
Klaar! Bedankt voor je bestelling. De gratis YOU simkaart ligt binnen 5 werkdagen op je deurmat.

Zo ja, dan komt het vanzelf goed want ik kan me herinneren dat Vodafone geen mail stuurt. Je krijgt dan vanzelf de SIMkaart binnen 5 werkdagen op je deurmat. Heb je deze info niet gezien dan kan je het nog eens aanvragen maar ik zou het dan doen via de klantenservice van Vodafone.

Heb je al eens eerder bij Vodafone een SIMkaart aangevraagd? Zo ja, dan krijg je er geen meer binnen, je kunt maximaal één simkaart per huishouden bestellen. Zo nee, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) en vragen of ze je deze kaart willen toesteuren. Want ze zijn op voorraad, dat is het probleem niet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Obelix2010.
Misschien een domme opmerking, maar heb je wel het goede mail adres gebruikt, ik bedoel dat er geen spelfout per ongeluk in gemaakt is ?
Gr.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi OBELIX2010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een leuke community naam heb je gekozen 🙂

Heb je na het invullen dit groene vlak gezien:
Klaar! Bedankt voor je bestelling. De gratis YOU simkaart ligt binnen 5 werkdagen op je deurmat.

Zo ja, dan komt het vanzelf goed want ik kan me herinneren dat Vodafone geen mail stuurt. Je krijgt dan vanzelf de SIMkaart binnen 5 werkdagen op je deurmat. Heb je deze info niet gezien dan kan je het nog eens aanvragen maar ik zou het dan doen via de klantenservice van Vodafone.

Heb je al eens eerder bij Vodafone een SIMkaart aangevraagd? Zo ja, dan krijg je er geen meer binnen, je kunt maximaal één simkaart per huishouden bestellen. Zo nee, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) en vragen of ze je deze kaart willen toesteuren. Want ze zijn op voorraad, dat is het probleem niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat er een vertraging is met het uitleveren van de gratis simkaarten.
Voor de status van de bestelling kun je bellen met 0800-0560 OBELIX2010
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je de simkaart ondertussen ontvangen of contact met ons gehad hierover @OBELIX2010?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic