SMK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis onderling bellen vodafone

Bij de oude abonnementen (regelmatig, vaak, altijd) kon je onderling gratis bellen met andere vodafone klanten. 
Als ik nu kijk naar de nieuwe bsw abonnementen, zie ik maar 2 soorten; 100 minuten of 200 minuten.
Is bij deze nieuwe soort abonnementen ook nog steeds gratis onderling bellen naar vodafone klanten? Anders zijn het wel erg weinig belminuten.
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi nathalie1985,

Heb je dit abonnement via Friends & Family afgesloten? Daar wordt namelijk een Sim Only Bel+Sms+Web Vaak 225 aangeboden: nu €15,- per maand ipv €30,-.

Bij dit abonnement heb je een belbundel van 225 minuten, je kunt onbeperkt sms'en en je hebt 500MB internet. Je kunt onbeperkt bellen naar Vodafone nummers bellen. Dit wordt ook vermeld in de voorwaarden:
http://voda.fo/ne/nk1yo

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi SMK,

Allereerst welkom op ons forum!

Het klopt inderdaad dat onze abonnementen zijn aangepast. Je kunt nu niet meer met een Bel + Sms + Web abonnement gratis naar Vodafone nummers bellen. Hier dien je je bundel voor te gebruiken. Daarin tegen staat wel dat je met onze nieuwe Red abonnementen gratis - onbeperkt - naar alle vast- en mobiele nummers kunt bellen en smsen. Hierdoor heb je geen omkijken meer naar je bel/sms tegoed en eventueel hoge facturen!
nathalie1985

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie dat dit al een iets ouder bericht is maar toch wil ik hier nog graag even op reageren. Ik heb namelijk net vandaag een verleging afgeloten voor Sim Only Bel,Sms,Web Vaak 2 jaar, nu voor € 15,-
 
Ik krijg steeds andere antwoorden op de vraag, kan ik onderling gratis bellen met vodafone klanten. Mijn moeder die ook vodafone heeft en kan verlengen is meerdere malen gebeld door jullie over hetzelfde abonnement als wat ik hier boven aangeef. Zij gaven aan gratis te kunnen bellen onderling. Volgens jullie Twitter kan dit niet, gebeld met 2 nummers, 1 geeft aan kan niet (08000560) en de ander weer wel. Ik heb als laatste gesproken met 080084.. en zijn gaven meerdere malen aan dat het bij dit abonnement wel is. Ik ben er vanuit gegaan dat het dus wel kan en dus vandaag dit abonnement afgesloten (en mijn moeder afgelopen zaterdag). Hoe weet ik nou zeker of dit nu klopt? Aangezien ik hier dus weer wat anders lees....?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi nathalie1985,

Heb je dit abonnement via Friends & Family afgesloten? Daar wordt namelijk een Sim Only Bel+Sms+Web Vaak 225 aangeboden: nu €15,- per maand ipv €30,-.

Bij dit abonnement heb je een belbundel van 225 minuten, je kunt onbeperkt sms'en en je hebt 500MB internet. Je kunt onbeperkt bellen naar Vodafone nummers bellen. Dit wordt ook vermeld in de voorwaarden:
http://voda.fo/ne/nk1yo
nathalie1985

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb deze via de website van vodafone afgesloten, ik kon naar verlengen -> sim only -> en kiezen voor diverse abonnementen. Friends & Family zegt me niks eigenlijk. Maar als ik het bekijk in het tarievenoverzicht bekijk klopt het dus inderdaad dat jet onderling bellen met andere vodafone klanten dus gratis is.
 
In de bevestiging staat inderdaad € 30,- en dan promotion en dan onderaan € 15,- per maand.
 
 
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Nathalie,

Prima dan is je vraag beantwoord 😉
Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen dan horen we het graag van je,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic