moizy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gratis bellen naar Vodafone klanten niet meer van toepassing?!

Sinds oktober vallen de gesprekken welke ik maak met Vodafone klanten niet meer onder het gratis bellen bij mijn abonnment van 36,50 euro. Het mooie is dat ik juist in oktober 2012 dit abonnmement heb afgesloten zodat ik gratis naar Vodafone nummers kon bellen. En nu opeens bijna een jaar later zou Vodadone erachter zijn gekomen dat ik daar geen recht op heb? Pardon? Ik las verderop in het forum dat er meerdere mensen zijn die hier last van hebben. Nu maar hopen dat dit enige prioriteit heeft en snel wordt opgelost.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dineke schreef:
Ik kreeg zojuist een sms van vodafone dat ik 75% verbruikt had van mijn beltegoed. Ik bel ook altijd gratis naar vodafone klanten dus dit was schrikken want dit zijn (bijna) de enige telefoontjes die ik pleeg. Ik heb de klantenservice gebeld (net) en de man aan de lijn vertelde dat vodafone een storing heeft en dat het, als de storing is verholpen, verrekend gaat worden, Dus geen zorgen wat dit betreft.
Klopt helemaal!

Ik heb ondertussen in een ander topic hierover een stukje algemene info geplaatst. Die is hier te vinden
Om te voorkomen dat er dingen door elkaar gaan lopen sluit ik daarom dit topic. Eventuele vragen? Klik de link 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Moizy, dat is vreemd. Welk abonnement heb je precies? Of heb je hier een extra BloX voor aangesloten op je abonnement?
moizy
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee... Ik zou gewoon gratis moeten kunnen bellen maar Vodafone rekent opeens geld. Wel heel vervelend dat ik nu niet kan zien hoeveel belminuten ik nog heb
appeltjee

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een iPhone-2-Vaak abonnement en deze heb ik in februari afgesloten. Hopelijk worden onze kosten buiten de bundel niet in rekening gebracht, want ik ben nou niet echt bereid deze te gaan betalen..
Dineke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg zojuist een sms van vodafone dat ik 75% verbruikt had van mijn beltegoed. Ik bel ook altijd gratis naar vodafone klanten dus dit was schrikken want dit zijn (bijna) de enige telefoontjes die ik pleeg. Ik heb de klantenservice gebeld (net) en de man aan de lijn vertelde dat vodafone een storing heeft en dat het, als de storing is verholpen, verrekend gaat worden, Dus geen zorgen wat dit betreft.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dineke schreef:
Ik kreeg zojuist een sms van vodafone dat ik 75% verbruikt had van mijn beltegoed. Ik bel ook altijd gratis naar vodafone klanten dus dit was schrikken want dit zijn (bijna) de enige telefoontjes die ik pleeg. Ik heb de klantenservice gebeld (net) en de man aan de lijn vertelde dat vodafone een storing heeft en dat het, als de storing is verholpen, verrekend gaat worden, Dus geen zorgen wat dit betreft.
Klopt helemaal!

Ik heb ondertussen in een ander topic hierover een stukje algemene info geplaatst. Die is hier te vinden
Om te voorkomen dat er dingen door elkaar gaan lopen sluit ik daarom dit topic. Eventuele vragen? Klik de link 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic