mafgirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis Sim niet ontvangen

Ik ben al jaaaaaaaren klant bij jullie,sinds back in the day toen het nog Libertel was!
Eerst abbonment en sinds 2000 woon ik in her buitenland dus is her pre paid geworden, aldoor met hetzelfde nummer. Helaas is onlangs mijn sim verlopen omdat ik dacht dat ik m minstens eens per jaar moest gebruiken (wat ik had gedaan in Augustus '13), maar nu blijkt dus dat ik minstens eens per jaar had moeten opwaarderen en verliep hij in Oktober 😞 Helaas ben ik dus nu mn nummer kwijt.
Dit verhaal is op zich terzijde want er kan blijkbaar niks aan gedaan worden (hoewel ik stiekum hoop dat n Vodafone whizz kid dit leest en mij verteld dat ik mijn nummer op 1 of andere manier toch nog terug kan krijgen of activeren op n nieuwe sim, het nummer is tenslotte door niemand in gebruik op moment! !)
Dit verhaal illustreert wel waarom de aardige klantenservice meneer mij het url gaf om een gratis sim te bestellen.
Dit gedaan 1 maand geleden (eind Februari), naar het adres van mijn broer. Ik krijg sinds een paar weken mailtjes dat ik mijn gratis sim moet activeren, maar mijn broer zegt dat ie niet is aangekomen... hoe kan ik opnieuw een gratis sim bestellen a.u.b? ik weet nml dat er maar 1 per adres te bestellen is, dus ik kan niet via de website opnieuw proberen...
Bedankt! Marjolijn Holtkamp
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @mafgirl

Neem ivm je gratis simkaart even contact op met de klantenservice. Dit mag ook via Facebook of Twitter. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Het nummer zal helaas niet meer terug te krijgen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic