gylian

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis 5 Euro Beltegoed

Hallo,Ik heb donderdag mijn BlackBerry Curve gekocht, standaard stond hier 5 euro beltegoed op. Maar als je je zou aanmelden op de Vodafone website zal je gratis nog eens 5 euro beltegoed krijgen. Maar deze krijg ik niet, ik weet dat ik bij mijn vorige telefoon ook me moest aanmelden op de website voor 5 euro beltegoed, maar daar is het ook nooit mee gelukt.Weet iemand hoe ik die 5euro alsnog krijg?met vriendelijk groet,Gylian
1 Reactie 1
elizabeth

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, Ik heb op 03-12-2010 een nieuwe sinkaart gekocht bij vodafone en zal dus na aanmelden 5 euro extra beltegoed ontvangen.inmiddels velen keren klantenservive gemaild en hoor dus niet terug.Volgens de site van mijvodafone.nl is de registratie al geschied en kan maar eenmalig..en ik heb nog geen 5 euro extra beltegoed ontvangen.ik heb de Klantenservice gebeld op 11 december en men zeg alles in orde temaken en zou met een sms van hun bevestigt krijgen...niet dus!Kan sinds dat gesprek niet meer inloggen bij vodafone.nl met mijn mobielnr en wachtwoord om in tezien of de 5 euro bij geschreven is....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic