larsz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis 4G?

Ik krijg zojuist een sms van Vodafone met de volgende tekst:
''Een cadeautje van Vodafone! Hierbij ontvang je supersnel gratis 4G. Deze actie loopt tot en met 5 april 2015. Veel plezier. Groet Vodafone.''
Betekent dit dat ik tot april gratis mobiel kan internetten of dat als ik het gebruik ik direct akkoord ga met een abonnement en later een rekening krijg met onverwachte kosten?
3 Reacties 3
mobiele-beller

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat betekent dat u tot 5 april gratis toegang krijgt tot het 4g netwerk. U betaalt wel de data die u gebruikt. Dat wil dus zeggen, dat uw abbonement de datasnelheid van 4g krijgt ZONDE Rextra kosten
Luuk2000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat een onduidelijk sms'je was het zeg! Ik heb met mijn prepaid gewoon internet aan gezet omdat ik dacht dat het gratis was ik ben nu meer dan 2 euro beltegoed kwijt.:@
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Luuk2000 ,

Ik zie dat je en 2e topic hebt geopend zou je deze svp kunnen verwijderen? Dit brengt anders verwarring onder het topic voor andere klanten. Bedankt! Normaal als je van 4G gebruikt wilt maken als Prepaid klant zal je en aparte 4G BloX moeten openen maar in dit geval krijg je deze BloX tijdelijk gratis. Mocht je altijd twijfelen bij en actie en weten hoe dat zit? Kun je altijd contact opnemen via het forum of via de andere kanalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic