Frans van Elk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Graag ziggo ontkoppelen

Graag zou ik ziggo en Vodafone ontkoppeld willen hebben

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 907Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Frans van Elk, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je graag bij het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Je had jouw gegevens al ingevuld in jouw profiel waardoor ik direct aan de slag kon gaan. Bij deze is het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Frans van Elk 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand of zet deze informatie alvast bij je persoonlijke informatie (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Frans van Elk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog geen actie ondernomen, ondertussen slinkt het beltegoed als sneeuw voor de zon, langzaam maar zeker terwijl de telefoon aan de lader ligt.😣

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Wat heeft je beltegoed te maken met het ontkoppelen van je Ziggo? Als je tegoed snel opraakt moet je zorgen dat je op WiFi zit, dan heb je er minder last van. Begrijp niet wat het met elkaar te maken heeft. 

Frans van Elk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zit op wifi maak geen gebruik van deze reservetelefoon en toch wordt er gebruik gemaakt van beltegoed.  Had de indruk dat Ziggo account met de oude Ziggo apps daarvoor verantwoordelijk waren. Bleken veel meer apps te zijn die internetverbinding zoeken en data gebruiken van betaccount. Heb nu inderdaad alle toestemming voor gebruik van belaccount voor alle apps ingetrokken.. Maar ontkoppeling van Ziggo en Vodafone is nog steeds niet geregeld. In mijn Vodafoneapp zie ik nog steeds de koppeling met mijn oude Ziggoaccount.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Koppeling gaat morgen iemand voor je aan de slag. In het weekend is er hier niemand van Vodafone online. Dus morgen pakt iemand van Vodafone het op 😉. Nog even geduld 🤭🫣

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 907Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Frans van Elk, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je graag bij het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Je had jouw gegevens al ingevuld in jouw profiel waardoor ik direct aan de slag kon gaan. Bij deze is het oude Mijn Ziggo account losgekoppeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic