Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Graag informatie over Red Unlimited of Red Together

Beste @Cecilia 

 

Ik zou graag eens 2 dingen willen vragen.

 

Wat zijn wij kwijt als we een Red Together Abonnement met de iPhone 14 (ik Geel parter andere kleur)

 

Of aparte abonnementen, dan komt ik uit op 40 GB + 40 gb EU op € 57,- + 6,41 eenmalig

Red Together kom ik uit op 2 personen 200gb Data en zit dan 2 toestellen er bij prijs € 70,- + 6,41

 

Gegevens heb ik maar die kan ik je via PB doen.

 

Groetjes

Dave! van de Buren Ziggo Community

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dave! 
Zoals je weet is de community geen verkoop kanaal. Als je meer informatie wil over de aankoop, verlenging of toestel kosten, kan je contact opnemen met de verlening afdeling. 

Verlengen kan heel makkelijk online via de website of in de My Vodafone app. In de app ben je al ingelogd, en met een aantal clicks ben je klaar.Toch liever iemand spreken? Dat kan in een van Vodafone winkels, of telefonisch via 0800-0001.  

Uit ervaring kan ik je melden dat Cecilia geen verkoop adviezen kan geven. Uiteraard zal ze je hierover zelf contacten zodra ze je bericht heeft gelezen. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Dave! 

Leuk dat jij en jouw partner interesse hebben om jullie Vodafone abonnement te verlengen! Zoals @Energieboy al aangaf kun je hiervoor het beste inderdaad even bellen met onze afdeling bestellingen. Zij kunnen je hierover het beste adviseren 🙂 Ik ben benieuwd naar wat jouw keuze wordt 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dave! 
Zoals je weet is de community geen verkoop kanaal. Als je meer informatie wil over de aankoop, verlenging of toestel kosten, kan je contact opnemen met de verlening afdeling. 

Verlengen kan heel makkelijk online via de website of in de My Vodafone app. In de app ben je al ingelogd, en met een aantal clicks ben je klaar.Toch liever iemand spreken? Dat kan in een van Vodafone winkels, of telefonisch via 0800-0001.  

Uit ervaring kan ik je melden dat Cecilia geen verkoop adviezen kan geven. Uiteraard zal ze je hierover zelf contacten zodra ze je bericht heeft gelezen. 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Dank je wel @Energieboy  en in de Vodafone App kom ik er niet zo goed achter, ik ga even inlichting bij 0800-0001 doen en ik geloof je dat @Cecilia  dit inderdaad zal mededelen, was even een vraag, en gelukkig zijn jullie er ook 😉 Ben al weer een stapje verder gekomen door de goede service.

 

Heb je even groen gemaakt, alles is duidelijk, scheelt ook voor Cecilia morgen 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Dave! 

Leuk dat jij en jouw partner interesse hebben om jullie Vodafone abonnement te verlengen! Zoals @Energieboy al aangaf kun je hiervoor het beste inderdaad even bellen met onze afdeling bestellingen. Zij kunnen je hierover het beste adviseren 🙂 Ik ben benieuwd naar wat jouw keuze wordt 🙂

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik laat het jullie dan weten, of hier of dat keer bij de Buren, maar komt goed en dank je wel @Cecilia 😊

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik heb 1 ding geleerd en dat is, als ik een bestelling plaats, wordt geleverd en je bent op afgelopen dinsdag om 16:19 uur thuis bezig en je bestelling wordt bij iemand anders geweigerd en weer retour gestuurd naar Dyna Logics BV in Bleiswijk, bestelling geannuleerd, en dan gebeurt er niks.

Vandaag gebeld en inderdaad als ik dat niet had gedaan dan had ik niks ontvangen, poging 2 van mijn abonnement komt er aan.

 

Gelukkig hebben we de Camera beelden en bewijzen dat we thuis waren en 1 bezig ander op de post aan letten was, maar ik ga dit voortaan via de Community @Cecilia of mede collega op Red Together na, regelen.

 

Wilde even kwijt 😊

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dave! 
Het regelen van een abonnement, verlenging of nieuwe, kan alleen via het bezoeken van een Vodafone winkel of bellen met de klantenservice, 0800-0001. Zoals hier boven al eens aangegeven. 

Succes en veel plezier met je nieuwe abonnement. 

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

We hebben beide nu nieuw toestel besteld, meteen goed doen, en ik geef de bezorger nog 1 kans, anders gaat hij retour afzender 😂

 

Komt goed, we gaan ons vermaken dit weekend 😊 Ik installeer altijd een toestel handmatig niet overzettende met apps, behalve Whatsapp die via de Cloud bewaren en terug halen. Schone verse installatie. Ik heb eindelijk me kanarie iPhone 12 had ik ook voor Geel maar Zwart was er nog.

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Cecilia  en @Energieboy 

 

Als iemand nog toevoeging hebt oke, anders mag deze naar het Archief, alles is goed, helder en duidelijk aan communicatie en mijn beoordeling is voor allebei 10 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic