bartversteegen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google now tweaking

Ik ben al flink in de weer gegaan met Google now (nu).
Heb hem ook zo ver gekregen om opdrachten te accepteren, zoals het maken van afspraken etc etc. 
Alleen hiervoor moest mijn totale toestel wel in het engels komen te staan, wat geen probleem verder is. 
Wat wel een probleem is, is dat het toestel nu natuurlijk geen straatnamen meer herkend, omdat het in het Engels is ingesteld en elk Nederlands woord wat je uitbrabbelt netjes in een Engels netje sodemietert. 
Is er een manier, om de gesproken taal op Engels te houden zodat google now opdrachten blijft herkennen, maar dat de straatnamen (misschien aanpassing in Maps?) in het Nederlands beschikbaar zijn? Zodat deze twee te combineren zijn? 
Heb er weinig hoop voor helaas verder. Weet iemand of er al iets bekend is vanuit Google wanneer andere talen compleet worden ondersteund? Ik heb niks kunnen vinden. 
 
Groet,
 
Bart. 
1 Reactie 1
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Bart, ik heb op het moment geen oplossing kunnen vinden voor je probleem. Wij ondersteunen deze dienst niet, dus ik ben bang dat ik je hier nu niet mee verder kan helpen.
Houd Google zelf even in de gaten, ik ga er wel van uit dat dit issue in de toekomst middels een update gefixed gaat worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic