ArjanKregting

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google contacts telefoonnummers

Hallo allemaal,
 
Ik zit met een klein probleem op mijn Samsung Galaxy S3. Ik heb al verschillende dingen geprobeert, maar krijg het niet opgelost.
 
Ik heb sinds een paar maanden mijn contacten gesynchroniseerd met mijn google account. ik heb mijn contacten dus overal bij de hand en het werkt opzich zeer goed.
 
Er is alleen 1 probleem, alle nummers van contacten die ik via mijn webbrowser heb toegevoegt krijgen een "/" in het nummer. (bijvoorbeeld: 0612/345678). Deze "/" staat altijd na het 4de nummer en bij vaste nummers dus na het net nummer, maar bij mobiele nummers ergens midden in het nummer.
 
Ik heb een gevoel dat er iets fout gaat bij de manier waarop de nummers bij google zijn ingevoert, maar als ik ze op een andere manier probeer in te voeren worden de nummers gewigerd of komt er nog steeds een "/" in te staan.
 
Ik heb al op internet lopen zoeken, maar kan nergens iemand met het zelfde probleem vinden, laat staan een oplossing.
 
Dus als laatste redmiddel en omdat ik me nu heel erg begin te ergeren aan het niet kunnen bellen van contacten vanwege die "/" vraag ik hier nu om hulp.
 
Kan iemand mij hier een oplossing voor geven.
 
Alvast bedank,
 
Arjan
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Arjan, welkom op het forum. Ik moet zeggen dat dit voor mij ook de eerste keer is dat ik dit hoor. Een aantal vragen.

Zou je iets meer info kunnen geven over de manier waarop je je contacten ingeeft?
Welk apparaat (PC/tablet/toestel) en browser(versie) doe je dat? Vallen je nog dingen op als foutmeldingen, etc?

Merk je dit altijd al of sinds een bepaald moment en merk je hetzelfde als je de contacten via het telefoonboek van je toestel ingeeft?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic