SluijsM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google Pixel 4 XL

Hi, 
Is het mogelijk om met de Google Pixel 4XL gebruik te maken van bellen via Wifi?

Ik zie dat de Pixel 3 dit inmiddels kan, maar ik weet niet of dit met de Pixel 4 dan ook automatisch kan ?

Bedankt!

Marcel

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ook bij de Pixel 3 is er eerst contact geweest tussen de fabrikant en ons om het te testen @SluijsM. De weg hierin is juist om het via de fabrikant aan te kaarten. Dit geldt voor elk toestel.

Hoe meer meldingen bij een fabrikant worden gemaakt, hoe eerder er contact zal zijn tussen ons en de fabrikant om te kijken of het mogelijk is, te testen en indien succesvol om het uit te rollen. Dit staat ook uitgelegd in het andere topic met de lijst.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Je kan eventueel even kijken op je pixi telefoon als volgt:

 

Bellen via wifi inschakelen

Voordat u via wifi kunt bellen, moet u de functie inschakelen in uw instellingen. Als uw provider geen ondersteuning voor bellen via wifi biedt, kunt u als alternatief een VoIP-service gebruiken.

Optie 1: de functie voor bellen via wifi van de provider gebruiken

Bepaalde providers bieden de mogelijkheid zonder service te bellen via wifi, maar u moet deze functie wel inschakelen.

  1. Open de app Telefoon telefoon.
  2. Tik op Meer Meer En dan Instellingen.
  3. Tik op Oproepen.
  4. Tik op Bellen via wifi. Als u deze optie niet wordt weergegeven, wordt deze functie niet door uw provider ondersteund.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SluijsM 
Ik heb geen idee maar je kan het beste deze topic lezen om te zien of je telefoon geschikt is: https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/bellen-over-wifi-en-4g-volte-vowifi-274646

Zodra een toestel geschikt is dan komt dat ook op die topic. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien het toestel er nog niet tussen staat @SluijsM @Energieboy @Dave- , mag hiervoor contact opgenomen worden met de fabrikant. Zij kunnen met ons contact opnemen zodat dit ook getest gaat worden voor dit toestel en eventueel uitgerold gaat worden.

SluijsM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Steven, bedankt voor je reactie.

Nu komt het mij vreemd over dat een gebruiker kontakt op moet nemen met “Google” om dit aan te kaarten ?

Ik zou niet eens weten waar dat zou moeten.

Is het niet redelijker om dezelfde weg te bewandelen als met de Google Pixel 3 ? ik vermoed dat de aanvraag hiervoor ook niet door een gebruiker geinitieerd is ?

Bedankt,

Marcel

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ook bij de Pixel 3 is er eerst contact geweest tussen de fabrikant en ons om het te testen @SluijsM. De weg hierin is juist om het via de fabrikant aan te kaarten. Dit geldt voor elk toestel.

Hoe meer meldingen bij een fabrikant worden gemaakt, hoe eerder er contact zal zijn tussen ons en de fabrikant om te kijken of het mogelijk is, te testen en indien succesvol om het uit te rollen. Dit staat ook uitgelegd in het andere topic met de lijst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic