Goeden dag,
Vandaag getest na gedwongen stoppen van de Google Maps aplicatie.
De rit was 30 minuten, precies op de aangekomen locatie stopte de navigatie er mee.
Navigatie weer aangezet en terug naar huis, we zijn eerst een aantal minuten gebleven op de locatie voor dat we vertrokken. Al de tijd voor we vertrokken stond de navifatie dus al aan, 15 minuten onderweg en daar gebeurd het wederom dat de nivagatie zonder reden of foutmelding stopt.
Is het niet mogelijk dat de S5 ergens heeft staan dat na zoveel minuten aotamtische alle Apps moet afsluiten, ik krijg zelf niets gevonden, misschien dat jij iets weet er over.
Heb Google Maps wederom gedwongen gestopt en alle updates verwijderd, na verwijdering van de updates had ik versie 7.7.0.
telefoon helemaal uit gezet na 1 mnuut weer aan gezet en toen de de updates opnieuw geinstalleerd via Google play store, nu heb ik wederom 8.1.1 als versie.
Telefoon wederom helemaal uit gezet en na 1 minuut weer aan gezet ge dadelijk testen met hele korte rit.
Misschien moet Vodafone toch eens ook melden bij Google Maps dat het niet werkt.
als ik op internet kijk dan zijn er veel mensen die problemen hebben met 8.1.1 , iedereen meld dat het zeer onstabiel is.
Maar ik houdt je op de hoogte.
Gr Henri