Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Goodbye!

Hi all,

Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik na vandaag niet meet actief zal zijn op het Forum. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden bij een ander bedrijf, waar ik de Social Media ga opzetten. Hier word ik dus Community Manager. Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging, maar vind het uiteraard ook erg jammer dat ik dit alles achter me moet laten.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdrages en aanmoedigen vooral zo door te gaan! Dit Forum is in mijn ogen een fijne plek waar iedereen zijn gedachtes kan laten vloeien en waar oplossingen gevonden worden. De moderators gaan trouwens gewoon op de zelfde voet verder, dus er nog genoeg lol te beleven hier en we blijven streven naar een nóg beter Forum!

Het ga jullie goed:)...

Groetjes!
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej Annabelle,

Wat jammer om je weg zien te gaan :(, ik wens je in ieder geval veel succes toe bij het andere bedrijf en hopelijk zien we je gezicht nog ergens terug ;)! Hoop dat je en goede tijd zal hebben bij het nieuwe bedrijf!

Wie wordt eigenlijk de opvolger van jou of blijft Jochen gewoon actief op het forum?

Nogmaals succes!
Groetjes, Pedro

PS: Dit is ook gelijk mijn 3.000ste bericht op het forum en ook nog eens onder jou post Annabelle (a reminder ervan).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
SamsungExpert , op dit moment is het nog onduidelijk hoe het precies ingevuld zal gaan worden ;). Zodra daar meer over bekend is wordt het uiteraard wel bekend gemaakt.

Tot ziens Annabelle !
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste Annabelle,

Heel erg jammer dat je weggaat bij dit Forum.
Beschouw dat maar als een groot compliment voor al jouw inzet en gedrevenheid !!!
Het beste toegewenst bij je nieuwe job.

SUCCES!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Annabelle,

Jammer om je weg te zien gaan ook al ben ik hier nog niet zo lang. Toch wil ik je bij deze heel veel succes wensen met je nieuwe baan!

Groetjes Steven
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
hey Annabelle

jammer dat je hier weggaat ik wil je veel succes wensen met je nieuwe job
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic