Samantha1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag, mijn htc one m8 is nu precies 1week oud en het beeldscherm valt tijdens gebruik uit

Goedendag,mijn htc one m8 is precies een week oud en tijdens gebruik valt het scherm uit en op zwart. Erg zonde zo snel voor zo een redelijk prijzige telefoon . Instellingen en alles al gecontroleerd en gedaan. Wat zijn de oplossings mogelijkheden verder hier voor. Mvg samantga
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Samantha1986
Ik zie dat er nog geen andere forumgebruikers hebben gereageerd.
Je hebt op alle aankopen een wettelijke zichttermijn waarbinnen je een toestel kunt retourneren.
Ik ga ervan uit dat je dit issue inmiddels ook al bij de verkoopafdeling/ klantenservice hebt aangekaart.
Via het forum kunnen we enkel algemene tips geven maar niet op de persoonlijke case in gaan (ivm gegevens van je die we nodig hebben maar niet op het forum kunnen)
Fingers crossed dat het allemaal goed is inmiddels.

Gr Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Samantha1986
Ik zie dat er nog geen andere forumgebruikers hebben gereageerd.
Je hebt op alle aankopen een wettelijke zichttermijn waarbinnen je een toestel kunt retourneren.
Ik ga ervan uit dat je dit issue inmiddels ook al bij de verkoopafdeling/ klantenservice hebt aangekaart.
Via het forum kunnen we enkel algemene tips geven maar niet op de persoonlijke case in gaan (ivm gegevens van je die we nodig hebben maar niet op het forum kunnen)
Fingers crossed dat het allemaal goed is inmiddels.

Gr Per

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Samantha,

Hopelijk is deze reactie nog niet te laat.
Maar vermeld uitdrukkelijk dat het in jouw kwestie om een D.O.A. gaat. D.O.A. staat voor Dead On Arrival. En dat betekent dat je smartphone al serieuze klachten vertoonde op de dag van aankoop, of vlak daarna.

Bij D.O.A. kwesties heeft de klant per direkt recht op een fonkelnieuwe smartphone van hetzelfde merk en type als het defecte D.O.A. - smartphone. Dat recht heb je ook juridisch. Maar dan valt het onder de wettelijke zichttermijn van 14 dagen na de aankoopdatum.

Overigens is de HTC One M8 een gigantisch prachtige smartphone. Hopelijk heb je op zeer korte termijn een fonkelnieuw exemplaar dat wel goed functioneert.

Laat je niet afschepen met zeur-verhalen over reparatie. Vodafone moet jou gewoon een spikssplinter-nieuwe smartphone geven / toesturen. En de schade verhalen bij HTC Europe.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic