Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Go go go! – 2 dagen onbeperkt mobiele data voor Vodafone klanten



Proosten, delen, lachen, spelen, mét elkaar is kerst op z’n best. Daarom geeft Vodafone je tijdens de Kerst onbeperkt mobiele data in Nederland cadeau. Wat een coole actie om de koude decemberdagen te verwarmen! Kijk maar eens op onze website.
Ik kan me voorstellen dat jullie hier alles over willen weten. Daarom heb ik de meest gestelde vragen voor je verzameld:


Algemeen
Voor wie geldt de actie?
Wanneer geldt deze actie?
Waarom doet Vodafone dit?
Ik ben tijdens kerst op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod ook voor mij?
Is Vodafone gerechtigd de aanbieding in te trekken?
Abonnement en Prepaid
Waarom is deze aanbieding niet voor klanten van Hollandsnieuwe en wel voor Sizz klanten?
Kan ik nu nog prepaid klant worden?
Kosten en verbruik
Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze 2 dagen heb gebruikt?
Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?
Netwerk
Ik heb een data-blokkade. Kan ik toch deelnemen?
Geldt het aanbod ook voor video streaming/ live streaming/ hotspot?

Algemeen

Waarom doet Vodafone dit?
Afgelopen jaar staken we veel tijd, geld en energie in het afronden van de landelijke 4G-dekking en het verder uitbreiden en verbeteren van 3G-dekking. Omdat met kerst veel mensen onderweg zijn, maar toch van het kerstgevoel willen meegenieten, besloot Vodafone om haar klanten juist nu te laten profiteren van gratis mobiele data via ons netwerk in Nederland.


Ik ben tijdens kerst op vakantie in het buitenland. Geldt het aanbod ook voor mij?
Nee, deze actie geldt alleen voor datagebruik in Nederland via het Vodafone netwerk.


Is Vodafone gerechtigd de aanbieding in te trekken?
Onder bepaalde voorwaarden heeft Vodafone het recht om de aanbieding in te trekken. De voorwaarden van deze actie staan hier.

Abonnement en Prepaid

Waarom is deze aanbieding niet voor klanten van Hollandsnieuwe en wel voor Sizz klanten?
Hollandsnieuwe maakt gebruik van het netwerk van Vodafone. Om deze reden is de aanbieding niet voor klanten met een Hollandsnieuwe abonnement of prepaid sim.
Huidige Sizz klanten vallen onder het Vodafone merk waardoor zij ook kunnen profiteren van deze aanbieding.


Kan ik nu nog prepaid klant worden?
Ja, koop daarvoor een Prepaid simkaart in de winkel. Dan heb je hem op tijd in huis.

Kosten en verbruik

Hoe houd ik in de gaten hoeveel data ik tijdens deze 2 dagen heb gebruikt?
Je kunt je verbruik tijdens deze 2 dagen niet in de gaten houden via My Vodafone. Ná de actieperiode kun je ook niet zien hoeveel data je tijdens de kerstactie op 25 en 26 december hebt verbruikt, ook niet op je rekening.
Ben je toch nieuwsgierig wat je gebruikt? Kijk dan via de software van je toestel, of via een datateller-app, hoeveel data je hebt gebruikt.

Ik zie dataverbruik in My Vodafone. Ben ik nu toch aan het betalen?
Soms duurt het even duurt om dataverbruik weer te geven in de app. Daardoor kan het dat je dataverbruik van 24 december, pas op 25 december zichtbaar is in de app. Je betaalt echter beslist niet voor je internetverbruik op 25 en 26 december

Netwerk

Ik heb een data-blokkade. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
Prepaid:
SMS “internetgebruik aan” naar 4000 -> verwijderen internetblokkade
SMS “internetgebruik uit” naar 4000 -> blokkeren internet
Kun je na het verwijderen van de blokkade toch niet internetten? Neem contact op met de klantenservice
Privé abonnement:
SMS “data aan” naar 4000 -> verwijderen internetblokkade
SMS “data uit” naar 4000 -> blokkeren internet
Let op! Wil je na 26 december niet verder internetten? Zet je internet blokkade dan weer aan.

Zakelijk abonnement: Is een datablokkade door jouw werkgever ingesteld? Dan is het niet mogelijk deze voor de actieperiode te verwijderen.


Geldt het aanbod ook voor video streaming/ live streaming/ hotspot?
Tijdens de actieperiode is alle dataverkeer gratis. Op basis van de wet netneutraliteit wordt geen onderscheid gemaakt. Op basis van de voorwaarden geldt dat deelnemers die misbruik maken van deze actie van deelname kunnen worden uitgesloten, in dat geval kan hen de kosten voor het gebruik van data in rekening gebracht worden.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic