JayJayW18

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gmail Voor Htc Hd2

beste forumgebruikers, ik heb een probleem met mn gmail te installeren op mn HTC HD2. ik volg gewoon de stappen om de gmail instelling in te stellen. dat lukt nog wel, maar als ik dan mails wil ophalen, staat er iets van dattie geen verbinding kan maken of zo. als ik dan klik op settings of zo, dan kom ik terecht bij de pagina met Vodafone Live instelling. Ik heb een Chinese versie van windows mobile 6.5 dus weet niet de precieze vertaling naar het nederlands. hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen
3 Reacties 3
jazeker40

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem alleen heb ik gewoon alles op nederlands staan , ikheb een rom update gedaaan naar de laatste versie en sinds dien kan ik geen gmail meer ontvangen heb alle instellingen nagelopen kloppen allemaal maar nog steeds geen gmail
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je moet de proxy voor Vodafone live! uitschakelen. Dit kun je doen door te gaan naar: en het vinkje Dit netwerk gebruikt een proxyserver om.... uit te schakelen.
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals ik een ergens heb gelezen wordt de proxy van vodafone gebruikt om data te comprimeren, zodat het netwerk wat sneller lijkt. Echter vallen sommige verbindingsproblemen hiermee samen en het snelheidsverschil is naar mijn mening niet zo groot. Mijn advies is gewoon uitzetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic