jeroena

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Glasvezel Berlicum (5258)

Beste.

Gisteren en vandaag veel problemen met het galsvezel netwerk hierin Berlicum (postcode 5258SW)
Extra vervelend is dat de telefoon ook niet werkt en ze vanmiddag de kinderen gaan bellen of ze wel of niet geslaagd zijn voor hun examen, en nu doet de telefoon het niet!!!

Al meerdere keren de glasvezel modem uit/aan gezet maar fenomeen blijft dat het eerste lampje aan is, het tweede lampje kinppert, de derde ook aan is en de vierde helemaal niet brand.

Als ik bel krijg ik alleen te horen dat er een probleem is maar verder niet veel meer...

Ik vindt dit heel betreurens waardig. Vodafone had een mooi verhaal om mij over te laten stappen van Ziggo/Kabel naar Vodafone/Glas maar ik heb er nu wel een beetje spijt van...

Jeroen Arends

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hoi Jeroena, dat is inderdaad erg vervelend. Ik had je hier graag mee willen helpen maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Heb je al contact gehad met onze collega's van Vodafone Thuis via 0900-7171000? Daar kunnen ze je hiermee verder helpen. Hopelijk komt er goed nieuws voor de kinderen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic