JWFE

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gezocht: COMPETENTE hulp voor correctie m.b.t. abonnement

Goedenddag,

27 Augustus jl. is mijn vriendin FOUTIEF klant geworden bij Vodafone omdat afdeling Nummerbehoud haar nummer FOUTIEF heeft geporteerd naar Vodafone. ONRECHTMATIG IS ZIJ DUS GEFORCEERD KLANT TE WORDEN! Nu zijn wij al 2 maanden bezig om JULLIE FOUT te herstellen, wat talloze uren en ritten naar het dichtsbijzijnde Vodafone service punt heeft gekost. De afdeling "vragen en verzoeken" LEEST NIET EENS onze vraag door en de klanten service is even nuttig als zand nuttigen tegen de dorst. Uw Feedback afdeling reageert niet binnen de gestelde tijd en Mehmet van de klantenafdeling eveneens niet (beloofd te bellen binnen een week... inmiddels 3 weken geleden). Wij gaan wekelijks van het kastje naar de muur en de lol is er nu zeer zeker vanaf. Hadden wij het breder namen wij gerechtelijke stappen!

Ik wil z.s.m. contact en resoluut een oplossing van een COMPETENTE afdeling die gemachtigd is om de benodigde stappen te ondernemen om JULLIE FOUT te herstellen en BELOOFDE COMPENSATIE aan ons te verwerken.

EDIT: persoonsgegevens verwijderd in bericht i.v.m. privacy.


Bij voorbaat dank,
- JanWillem
3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @JWFE, ik begrijp dat de situatie zeer vervelend is en dat je een oplossing wenst. Dit is echter een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou helaas niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
JWFE
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice? Ik vraag toch met nadruk om een comptente afdeling. Wellicht dat dit bericht dan als leidraad kan dienen voor andere klanten om hun hoop maar niet te vestigen op service d.m.v. telefoon, het feedback formulier noch het forum.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic