Mummymac

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gewoon tegoed op zijn telefoon zetten

Ik heb vanmiddag een prepaid telefoon gekocht voor mijn zoontje. Gewoon de goedkoopste toestel van u. Nu snap ik niet hoe het zit met beltegoed. Ik wil gewoon een bedrag op zijn simkaart zetten en dat een in de tijd opwaarderen. Het is nl de bedoeling dat hij een sms stuurt als hij wilt afspreken met een vriendje of kan bellen als zijn band lek is! In principe wil ik niet dat hij veel mee gaat bellen. Dus de you bundels enz zijn niet wat we zoeken.
Is het mogelijk een tegoed op te zetten en dat dit gebruikt wordt?
De verkoper bij mediamarkt had nl weinig interesse om mij uit te leggen hoe en wat! Ik kan me voorstellen gezien ik iets goedkoop zocht maar toch. Nu weet ik niet of wat ik gekocht heb geschikt is voor wat ik nodig heb.

Ik hoor het graag zsm....het is een schoenkado voor vanavond!!

Groetjes Ruth
5 Reacties 5
raceduck

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mummymac
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, dus ik kan idd gewoon wat centjes op zijn telefoon zetten en dan kan hij zijn gangetje gaan zonder dat ik angstvallig hoef te doen over hoge rekeningen oid.
Ik heb een super saai toestel gekocht zodat hij het echt niet interessant vindt maar wel kan bellen als het nodig is. Ik hoop dus dat hij erg lang doet met zijn beltegoed!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Yup, let er wel op als je wilt dat hij geen internet gebruikt, dit geblokkeerd staat. Dit kun je regelen via de klantenservice vanaf 10.00 uur vandaag, zodat zijn beltegoed niet op gaat aan internet.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic