DideH

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesynchroniseerde albums niet kunnen verwijderen in galerij S4

Als fotograaf upload is nogal vaak fotos voor mensen in webalbums van picasa, die hij dus synchroniseert op mijn S4 in de galerij. Nu wil ik eigenlijk het merendeel weghebben van die albums, maar die kan ik dus niet verwijderen, terwijl ze nu dus wel in het geheugen van mij telefoon staan en die vaak aangeeft dat er te weinig geheugen is om bepaalde apps normaal te laten draaien.
Ik weet dat de optie er is om dat synchroniseren helemaal uit te zetten, maar bepaalde albums wil ik wel houden.
Kan ik op de een of andere manier het merendeel van de albums verwijderen maar er toch een aantal laten staan?
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @DideH,

Op welke wijze heb je al geprobeerd deze albums te verwijderen? Via de telefoon zelf? Of heb je ook al je telefoon aan een computer of laptop gekoppeld met een USB-kabel?
DideH
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste@Marc-,

Ik heb geprobeerd ze te verwijderen via de galerij, maar ik begrijp hieruit dat ze wel te verwijderen zijn via pc?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @DideH,

Dat is normaal wel mogelijk. Wanneer je Windows gebruikt kan dit met verkenner. Maak voor de zekerheid wel altijd eerst een back-up wanneer je deze nog niet hebt.
DideH
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan ga ik dat eens proberen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic